Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5. nesil Pokemonlar'ı nasıl buldunuz
#1
Pokemon Black & white oynayan ya da çizgi filmin 14. sezonunu izleyen arkadaşlar, yeni nesil öncekilere göre nasıl olmuş dersiniz? tabi ki 1. nesille karşılaştırmayalım derim çünkü herkes 1. nesil pokemonları daha çok sever. Uzun süredir pokemondan bahseden yok sanırım o yüzden bakalım durumlar nedir =) 5. nesilden tipi hoşunuza giden canavarları da yazabilirsiniz
#2
zekrom,kyurem,reshiram,zoruak,....:d
bende pokemon white oynuyom daha bitiremedim yeni başladım
bu arada en sevdiğim pokemon zekrom
trc5.png
#3
(21.03.2012, 18:59)garez123321 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zekrom,kyurem,reshiram,zoruak,....:d
bende pokemon white oynuyom daha bitiremedim yeni başladım
bu arada en sevdiğim pokemon zekrom
evet white oynuyosan oyunun sonlarına doğru Zekromu yakalicaksın zaten. whiteda zekrom, blackte reshiram yakalanıyo. ırkçılık olmasın diye beyaz oyuna siyah, siyah oyuna beyaz veriyo heralde =) Zorua'nın da olduğu filmini izlemiştim sanırım 13. filmdi. baya eğlendirmişti beni , şekil değiştirip duruyodu sürekli, gelişmişi olan zoroarkla çok alakasız bi pokemon=D
#4
Pen en çok Zekrom ve Snivy'yi seviyorum. Özellikle de SnivySmile
64571476.png
DRAGON RİDER99

#5
Açıkçası 5. nesilden hiçbirisi diyebilirim 1. nesil çocuğuyum ben Smile Smile
.KANBER.
#6
oyundanmı bahsediyonuz siz pek anlamadım da?
#7
(21.03.2012, 19:09)dragonrider99 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Pen en çok Zekrom ve Snivy'yi seviyorum. Özellikle de SnivySmile
evet çizgi filminde de Snivy süper olmuş attract kullanıca çok tatlı görünüyo =) ciyo 5. nesili konuşuyoruz, oyundan da bahsedebilirsin çizgi filmden de bahsedebilirsin takıl kafana göre
#8
(21.03.2012, 19:34)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21.03.2012, 19:09)dragonrider99 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Pen en çok Zekrom ve Snivy'yi seviyorum. Özellikle de SnivySmile
evet çizgi filminde de Snivy süper olmuş attract kullanıca çok tatlı görünüyo =) ciyo 5. nesili konuşuyoruz, oyundan da bahsedebilirsin çizgi filmden de bahsedebilirsin takıl kafana göre
Aynen kafana göre takıl.. Şu gerçek 1.nesilin yeri bende ayrı pokemonu 1.nesille tanıdım tabi 2. 3. nesillerde iyide 1. nesil tek gecerim Big Grin Smile
.KANBER.
#9
1. nesille karşılaştırmayalım demiştim kanber =D hepimizde yeri başkadır 1. nesilin. ben de tek geçerim tabi. o yüzden 2,3 ve 4e göre nası olmuş 5. nesil onu tartışalım derim Big Grin
#10
Arceus ve Dialga benim için hepsinden farklı Smile
adszzzrj.png
#11
(22.03.2012, 17:44)HeaTsHoT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arceus ve Dialga benim için hepsinden farklı Smile
filmi de güzeldi ya. Arceus, Dialga ve Palkiaya karşıyken çok iyiydi Big Grin
#12
Ben en çok Zekrom ve Snivy'yi seviyorum. Özellikle de Snivy smile.gif
                    
          Sempatik54
#13
beyler ben terrakionun bulunduğu mağraya geldim önünde bir taş vardı ama videolarda kimsenin önünde taş yoktu hangi item eksik bi yardım Sad
trc5.png
#14
(24.03.2012, 12:18)garez123321 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beyler ben terrakionun bulunduğu mağraya geldim önünde bir taş vardı ama videolarda kimsenin önünde taş yoktu hangi item eksik bi yardım Sad
ben onu yakalamaya uğraşmadım ya, oyunda zekromu yakalamadan önce save etmiştim, sonra adamant yakalamak için 10 kez falan denemiştim. o sayede tek efsaneyle alayına giriyodum zaten 100 level yapıp. bi de oyunun sonundaki dövüşte karşıdaki reshiram çıkartıyodu, hileyle ondaki reshiramı da almıştım hem de modest doğalı almıştım onu da,yani atak ve sp atakları yükseltenleri almıştım 2sinde de en ihtiyaçları olan doğalarıyla yakalamıştm. takımda sadece zekrom reshiram takılıyodum. sen de öyle yap bence Big Grin
#15
Smile benim efsane takıntım var :d onuda yakalamalıyım :d
trc5.png
#16
zoruak diyil zoroark ve zoruna
benim birtane bile efsanevim yok genesect almak icin yarisa cikicam bilet 220,000,000

stone smash
snivyimi superiora evrimlestirdim
giratinayi unuttun
zoruanin oldugu pokemon zooark
#17
(25.03.2012, 08:58)gunka123 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zoruak diyil zoroark ve zoruna
benim birtane bile efsanevim yok genesect almak icin yarisa cikicam bilet 220,000,000

stone smash
snivyimi superiora evrimlestirdim
giratinayi unuttun
zoruanin oldugu pokemon zooark
zoruna değil zorua olacak o , madem düzeltiyosun doğru şekilde düzelt Big Grin diğer cümlelerinden de bişey anlaşılmıyo Big Grin
#18
Gunka yazdıklarından anlam çıkarmak çok zor arapçanın türkçesi gibi Big Grin
.KANBER.
#19
utku sen pokemon white nin hilelerini biliyormusun oyunu bitirdim biraz hile kullanayım :d
trc5.png
#20
(28.03.2012, 10:18)garez123321 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: utku sen pokemon white nin hilelerini biliyormusun oyunu bitirdim biraz hile kullanayım :d
zamanında kullanmıştım da hatırlamıyorum şimdi. ama bitirdiysen bi kıymeti yok bence hilenin. en önemli hile sınırsız masterball bi de karşıdaki trainerın pokemonunu yakalayabilmek. black oynamıştım ben, oyun kendiliğinden reshiram vermişti zaten. bi de oyunun sonunda zekromu yakalamıştım o hile sayesinde Big Grin
http://www.pokemonturkiye.com/forum/inde...ic=12309.0 şu linkte bak, pokemonturkiye uyesi olmak gerekiyo olabilir görmek için değilsen üye ol zaten süper bi site. bütün hileler var burda nasıl yapacağını da anlatıyo olması lazım
#21
banada o hileler lazım saol bu arada :d
trc5.png
#22
bana trainerin pokemonunu almak fazla exp master ball ve pokemon hileleri yeter :d zaten ne kaldıki :d
trc5.png
#23
oldu mu bari çalıştırabildin mi
#24
üye oldum adminin kabul etmesini bekliom
trc5.png
#25
öff evet ya öyle bi gıcıklığı vardı o sitenin Big Grin
#26
buldum saol utku bu arad pokemon ranger nasıl bir oyun
trc5.png
#27
bilmiyorum ki hiç oynamadım. blue yellowun ikisini, silver ve goldun da ikisini, ruby sapphire emeralddan sadece emeraldı. diamond and pearlün ikisini. bi de black and white serilerini oynadım. rangera bakmadım ama fena değildir heralde
#28
oynadığınız oyunlar online mıydı ?
#29
yok be kardeşim. nintendonun orijinal pokemon oyunlarıdır. blue ilk oyundur bulbasaur charmander ya da squirtle seçersin ve kanto bölgesinde yolculuğa çıkarsın ash misali. yellowda sana ilk başta pikachu verir, sonradan bulbasaur charmander squirtle havadan gelir, yani yellow tam ash'in hikayesi sayılır. diğer oyunlar da 2. 3. 4. 5. nesil pokemonların olduğu oyunlar. black 5. nesildir mesela
#30
ya kodların bazıları calısmıyor mesela xp kodu trainer pokemonunu yakalama masterball en önemli kodlar çalışmıyor
bu arada pokemon ranger güzel değil ben beğenmedim :d
trc5.png

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: