Konu Kapalı
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ancient'lar pazarda kapışan alıyor
#1
Evet beyler 6 adet Fendark koydum pazara. Level 100 , doğa halu ve full uv

Fiyat 200m
#2
200m hiçbirşey değil Big Grin elinin kiri Big Grin
adszzzrj.png
#3
az olmuş fiyati ya, alsak emegine yazik simdi ondan almiyormBig Grin yoksa 200m param olmadiindan diil Tongue biraz daha arttir bence Tongue
#4
800m olanı sırf benim için koymuş heralde. benden başka o kadar parası olan yok Big Grin

o kadar uzun sürede kastığım parayı da ona yatırırsam hoş olmaz heralde, ilerde daha güçlü ancientlar da çıkacak çünkü Smile

Güzel olmuş pazara renk gelmiş bu fendarklar sayesinde Smile
#5
gecenin 3 unde mi geldin be ya Big Grin
dün yıkılıyordu ortalık pazarlıklar havada uçuştu

yapılanlar sana özel zaten bize birşey yok Big Grin
#6
Anciler pazarda ama kimse kapışacak durumda değil Big Grin 200m dile kolay 200m Big Grin Smile
.KANBER.
#7
(18.05.2012, 19:02)kanber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Anciler pazarda ama kimse kapışacak durumda değil Big Grin 200m dile kolay 200m Big Grin Smile
J.W
Burdayız!
#8
oyun ekonomisi açısından bendeki para gereksiz şekilde fazlaydı. harcayacak yer bulamadığımdan biriktirdim zaten. gereken tüm canavarları kendim bulup kendim kasınca gelen paralar da harcanmıyordu yani Smile

700m verdim 2 tane 50 uvli için. kurtuldum paradan Tongue
#9
full uv legend koydum pazara satışa

seri
#10
kimse almaz ki onları o paraya, onun yerine yakalar bi tane 5tlden doğa değiştirir ya da uv fulletir. zaten oyun içinde 10M verdiğinde bazı oyuncular bağış yapıyo 5 tllik falan. yani bu efsaneler 80M değil de 30-40 olsa belki alırlar ama bu halleriyle zor yani. pazara ben full uv iyi doğalı efsaneleri 25Mden koyduğumda bile almadılar öyle düşün

seri olsun istiyosan en fazla 30Mden koymalısın 45 uvlileri.. veya 50 uvli falan yapıp 40Mden koysan yine yüksek parası olanların parası erir. ben yine alırım mesela tabi özel saldırı tipi değiştirirsen Big Grin
#11
parası olupta oynayanlardan pek yok sanırım oyunda
#12
50 uvlileri 40M falan yapsa yine alınır belki ama 45 uvlileri 80Mden kimse almaz. 25Mden koyduğumda bile alan yok kim niye versin ki 80M ?

bendeki para 3te 1ine indi fendarkları alınca, parası 500Myi geçen 1 kişi kaldı o da oyunu artık oynamıyo gibi bişey
#13
bugun gırmıs oyuna legend 700m var hesabında Big Grin 3. olmuş tekrar
#14
boş bi vaktinde kas bi kaç canavar da yetişemesin Big Grin
#15
ugrasasım gelmıyor
anci geldıgı gun yakaladım kastım ıyıydı o zaman :d
#16
80m bence de çok pahalı bir fiyat. 30-40m in daha uygun olacağını düşünüyorum.
adszzzrj.png
#17
(22.05.2012, 15:15)HeaTsHoT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 80m bence de çok pahalı bir fiyat. 30-40m in daha uygun olacağını düşünüyorum.
sonunda bi görüşüme de katıldın Big GrinBig Grin dediğim gibi 25M fiyattan koyduğum full uvler bile satılmadı. 80M pahalı bi fiyat. 30m falan olsa ve özel saldırı tipi değiştirilebilse tamam diyecem yani
#18
doğruya elbette herkes katılmalı Wink
adszzzrj.png
#19
(22.05.2012, 17:43)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22.05.2012, 15:15)HeaTsHoT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 80m bence de çok pahalı bir fiyat. 30-40m in daha uygun olacağını düşünüyorum.
sonunda bi görüşüme de katıldın Big GrinBig Grin dediğim gibi 25M fiyattan koyduğum full uvler bile satılmadı. 80M pahalı bi fiyat. 30m falan olsa ve özel saldırı tipi değiştirilebilse tamam diyecem yani
SGNINF.jpg
#20
vayy be oyun baya renkli hale gelmiş ya baya şey kaçırmışım Big Grin
adanali1984 / adanaliyik
#21
Aynen öyle emin Smile
J.W
Burdayız!

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: