Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bilgisayarın savaş yapay zekası (AI)
#1
Bilgi 
> Merhaba arkadaşlar. Bilgisayar yapay zekası için bir güncelleme yaptım

> Canavar seçerken, herhangi bir yapay zeka kullanılmıyor. Bilgisayar sırası ile seçiyor Canavar'ları

> Saldırı seçimi ise aşağıdaki şekilde gerçekleşiyor

> İlk başta Status kategorisinde bir saldırı mı kullanacak yoksa Physical veya Special kategorimi kullanacak belirliyor

> Eğer bilgisayar tarafından yönetilen Canavarda en az 1 adet Status kategorisinde saldırı varsa, %25 ihtimal ile status kategori saldırı yapmaya karar veriyor

> Eğer status kategori saldırı yapmaya karar verdiyse, status kategori sahip olduğu saldırılardan bir tanesi rastgele seçiliyor

> Eğer Canavar hiç bir status kategori saldırıya sahip değilse yapay zeka devreye giriyor

> Sahip olduğu saldırıların tahmini güçleri aşağıdaki şekilde hesaplanıyor

> İlk olarak saldırının Base Power gücü hesaplanıyor
> Daha sonra rakip Canavar'ın bu saldırıya olan tip dayanıklılığı ile bu güç bölünüyor
> Daha sonra saldırının accuracy yani isabet % si ile elde edilen güç çarpılıyor
> Daha sonra saldırının priority yani önceliği dikkate alınıyor. Her 1 priority %25 güç arttırıyor. Eğer priority negatif ise %25 güç azaltıyor
> Daha sonra Stab bonus hesaplanıyor. Yani saldırı ve saldırı yapan Canavar aynı tip ise. Stab bonus hesaplanırken Bonus Damage yeteneğide dikkate alınıyor

> Daha sonra bu yetenekleri kontrol ediyor ve buna göre saldırının base power gücünü modifiye ediyor
> Bütün Immunity yetenekleri, Beyond Type, Expert Defender, Camouflage, bütün tip Novice, Expert ve Master, bütün kategori Novice, Expert ve Master yetenekleri, bütün tip Mania yetenekleri

> Daha sonra saldırının kategorisine göre elde edilen güç rakip Canavar'ın defens veya spdefens stat değerine bölünüyor ve tahmini güç elde ediliyor

> En son tahmini güçleri hesaplanan saldırılar sıralanıyor yüksekten aşağıya doğru

> Daha sonra hangi saldırı seçileceği aşağıdaki şekilde belirleniyor

> %1 ihtimal ile, sahip olduğu en zayıf saldırı seçiliyor

>%5 ihtimal ile, en zayıf saldırıdan bir önceki saldırı seçiliyor. Yani örneğin 4 saldırı varsa 3., 3 saldırı varsa 2. seçiliyor

>%10 ihtimal ile, en güçlü saldırıdan bir sonraki saldırı seçiliyor. Yani 4 saldırı varsa 2., 3 saldırı varsa 1. saldırı

>%84 ihtimal ile en güçlü saldırı seçiliyor

> Sistemi önerileriniz ile iyileştirebiliriz

> Bu sistem tüm vahşi Canavar, NPC Canavar,  Bilgisayar kontrollü PvP ve ELO PvP Lig maçlarında geçerlidir

> Yapay zeka şu anda saldırıların yan etkilerini göz önüne almıyor. Bu konuda varsa önerileriniz bekliyorum

> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > http://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx

> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.

>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
  • All shield abilities such as: Shield Novice, Shield Expert, Shield Master, Bug Shield...
  • All mania abilities such as: Bug Mania, Dark Mania, Dragon Mania...
  • All novice, expert and master abilities such as: Accuracy Novice, Attack Expert, Bug Master, Critic Novice...
  • Move Expert
  • Beyond Type
  • Expert Defender
  • Camouflage
  • Assassin
  • Competition
  • Observer
  • Charger
  • Flame Body
  • Frost Body
  • Bonus Damage

>> Hava durumu ve kullanılan saldırının tipini hesaba katıyor

>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
  • Brutal Weapon
  • Razor Claw
  • Epic Hammer
  • All Crystals such as Bug Crystal, Electric Crystal
  • Mystical Weapon
  • Superior Weapon

>> Stab damage yani aynı tip hasar bonusunu hesaba katıyor

>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs

>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor

>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
  • Double Power No Item Hold: Yes

  • Power Increase Based On Stat Boost: Yes

  • Power Increase Based On Stat Boost Foe: Yes

  • More Damage More Foe HP: Yes

  • Use Enemy Attack Stat: Yes

  • Use Enemy Defense No SpDefense: Yes

  • Damage Equal Level: Yes

  • More Damage More User HP: Yes

  • Opponent Current Hp Damage Percent:

  • Power Increase Foe Hold Item Percent:

  • User Current Hp Damage Percent:

  • Constant Damage

  • Less HP More Power: Yes

  • Constant Random Damage: Yes

  • Works Only On Sleeping Foe: Yes

  • Multiple Hit

  • Double Power If Goes Last: Yes

  • Double Damage Half User MaximumHP: Yes

  • More Damage As Faster: Yes

  • More Damage As Faster Ratio: Yes

  • UV Based Attack: Yes

  • Level Based Random Damage: Yes

  • Level Based Random Damage 2: Yes

  • Constant Random Power: Yes

  • HappinessDamage

  • FrustrationDamage

  • Double Damage Sleep Foe: Yes

  • Double Damage If Cloudless Weather: Yes

  • Double Damage If Cloudy Weather: Yes

  • Double Power When Status Problem: Such as poisoned

  • Double Power On Status Problem Target

  • Power Equal Level: Yes
#2
vay be 
foruma şöyle bi baktım da,eskiden cıvıl cıvıl olan oyun şimdi terkedilmiş krallık gibi
sanki insanlar yemeklerini ocakta bırakıp çekip gitmiş gibi
elites,TRC...
#3
oyunların gigalara çok mu ihtiyacı vardı be admin
#4
anci ler yetmedi mi
#5
(28.05.2016, 18:33)Adair Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oyunların gigalara çok mu ihtiyacı vardı be admin

niye gigaların ne zararı var ki?
#6
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > http://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx

> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.

>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
  • All shield abilities such as: Shield Novice, Shield Expert, Shield Master, Bug Shield...
  • All mania abilities such as: Bug Mania, Dark Mania, Dragon Mania...
  • All novice, expert and master abilities such as: Accuracy Novice, Attack Expert, Bug Master, Critic Novice...
  • Move Expert
  • Beyond Type
  • Expert Defender
  • Camouflage
  • Assassin
  • Competition
  • Observer
  • Charger
  • Flame Body
  • Frost Body
  • Bonus Damage
>> Hava durumu ve kullanılan saldırının tipini hesaba katıyor

>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
  • Brutal Weapon
  • Razor Claw
  • Epic Hammer
  • All Crystals such as Bug Crystal, Electric Crystal
  • Mystical Weapon
  • Superior Weapon
>> Stab damage yani aynı tip hasar bonusunu hesaba katıyor

>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs

>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor

>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
  • Double Power No Item Hold: Yes

  • Power Increase Based On Stat Boost: Yes

  • Power Increase Based On Stat Boost Foe: Yes

  • More Damage More Foe HP: Yes

  • Use Enemy Attack Stat: Yes

  • Use Enemy Defense No SpDefense: Yes

  • Damage Equal Level: Yes

  • More Damage More User HP: Yes

  • Opponent Current Hp Damage Percent:

  • Power Increase Foe Hold Item Percent:

  • User Current Hp Damage Percent:

  • Constant Damage

  • Less HP More Power: Yes

  • Constant Random Damage: Yes

  • Works Only On Sleeping Foe: Yes

  • Multiple Hit

  • Double Power If Goes Last: Yes

  • Double Damage Half User MaximumHP: Yes

  • More Damage As Faster: Yes

  • More Damage As Faster Ratio: Yes

  • UV Based Attack: Yes

  • Level Based Random Damage: Yes

  • Level Based Random Damage 2: Yes

  • Constant Random Power: Yes

  • HappinessDamage

  • FrustrationDamage

  • Double Damage Sleep Foe: Yes

  • Double Damage If Cloudless Weather: Yes

  • Double Damage If Cloudy Weather: Yes

  • Double Power When Status Problem: Such as poisoned

  • Double Power On Status Problem Target

  • Power Equal Level: Yes

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: