Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bir kızla nasıl konuşulur
#1
İlkokul 8'e geçtim. Bugüne kadar girdiğim her yeni ortamda başta kızlar
yanıma gelir, sonra konuşmadığımı görünce benden uzaklaşırlar. Güzel
bir kızla konuşurken biraz heyecanlanıyorum, resmen beynim duruyor.
Aklıma hiç birşey gelmiyor. Mesela en yakın arkadaşımla bile konuşurken
yanımıza güzel bir kız gelse birden o kadar şey anlatan çenem ve üreten
beynim duruyor.

Bu konularda uzman olanlar yardım ederse büyük hayır duası alır.
Sacred POWER,ADOS
#2
Ha ha kardeşim çok ama çok değişik bir konu açmışsn öncelikle bu değişik konu için senı tebrik ediyor ve konuya geliyor karşındaki karşı cinsi normal bir insan gibi gör yanı hiç şey yapma önemseme önemserser hele o yaşlardaki önemsemende gerekir bilmiyorum zamanla yaşın oturunca bir takım duygular yaşayınca kişiliğinle beraber buda normale girer merak etme Smile

Bunu yazan benmıydım?
#3
Gökay bendede önceden öle oluyodu sana ne desem işe yaramıcak yavas yavas alısacaksın lk önce bi kız arkadaşınla yani normal arkadaşınla knk ol yani cok yakın arkadas ol sonra alısırsın kızların yaında cekinmezsin nekadar buyursen buyu bazen bi kızın yanında cekimek iyidir ha bak bunu dene kesin tutar yada bende ve yakınımda deneyen arkadaslarda tuttu onu bilemem
trc5.png
#4
çekinmemelisin, rahat olmalısın ki kız da kendini rahat hissetsin. İnsanı yemiyolar o yüzden sorun değil

karşına daha bir sürü bayan çıkacak, onu bil ve şu an önüne gelen kızları gelecekte tavlayacaklarına bi hazırlık olarak gör, hiçbiriyle evlenecekmiş gibi saçma sapan düşünme. Sadece tecrübe kazanmaya bak, o yüzden korkusuz ol. Gerekirse hata yap, hata yapmaktan korkma



Futboldan spordan veya bilgisayar oyunlarından çok bahsetmemeye çalış çünkü pek sevmezler
Başkalarına sataşanları, kabadayı gibi geçinenleri, sapık supuk hareketlerde bulunanları hiç sevmezler. Bi kızı gerektiği yerde savunabilirsin ama o kızı tavlamak için gereksiz yere kimseyle kavga etmemelisin

Birinden hoşlanıyosan ilgi duyduğu şeyi bi şekilde öğren, tabi makul ve mantıklı sohbet konusu oluşturabileceğin bişey olmalı bu. Sonra konuyu araştır iyice bi öğren ve git o konuda onunla sohbet etmeye çalış

Eğer kızın birilerinden hoşlandığını biliyosan hiç bulaşma çünkü zaten hoşlandığı kişiden başkasıyla çıkmak falan istemeyecektir

ilkokul 8e geçmişsin. O okuldaki son senen, hata yapmaktan korkma
Lisede karşına birsürü yeni kız gelecek, asıl fırsat o zaman geliyo, iyi değerlendirip tecrübe kazanmak için farklı kızlarla şansını dene. Tek bi kızı düşünüp yıllarca başka kızları gözden çıkarma. Hepsinde farklı tecrübeler kazanıyosun

Ayrıca senin yaşındaki kızlar cinsellikten pek hoşlanmazlar. Lise 3e kadar falan da hoşlanmayacaklar. O yüzden o konuyu pek açma, o tür tecrübeler için çok erken. Acele de etmemelisin zaten. Lise 2den sonra falan insanın önüne çok fırsat çıkıyor, bişeyleri sevdiğin insanla yaşamadıktan sonra zaten bi anlamı da yok bunu unutma

korkunu yenersen diğerlerinin 1 adım değil 5 adım önünde olursun. Konuşurken hata yapmaktan korkma, gerekirse saçmala. O bile tecrübe kazandırır aynı hatayı tekrar yapmazsın. Sohbet et tecrübe kazanmaya çalış ama merak etme zaten üniversitede her yer hatun kaynıyo, elini sallasan ellisi Smile
#5
utku abi işin uzmanı çıktı Big Grin
Zamanla alışırsın konuşmaya ilkokulda acele etme fazla lisede fazlasıyla fırsat bulursun Big Grin
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#6
lisede fırsat bulursun, olmazsa üniversitede, olmazsa iş yaşantısında, olmazsa da görücü usulu falan bulursun. memlekette karı mı yok. salla gitsin hehe Smile
#7
Kısacası her türlü bulursun sacred Big Grin
aceleye gerek yok tecrübe kazanmaya çalış unutma ki yaptığın hatalar da bir tecrübedir
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#8
ben de 8. sınıfta öleydim liseye geçince düzeldim sayılır ama 40 kişilik sınıfta 4 kız vardı zaten 2 tanesi kroydu diğer 2 si kimsenin umrunda deildi hiç şansımı deneyemedim Big Grin
                                                                                         66j2ae.png

                                                              ELITES    
                                    TEAM
#9
acele etmemek lazım ama korkaklık edip kızlardan uzak durmanın da bi anlamı yok. Benim tip iyidir, muhabbet de iyidir. ona rağmen ben bile 15 kızla çıktıysam 10 kez de reddedildim. reddedilmekten korkmicaksın

bi aralar da bi kıza taktıydım kafayı her gün şarap içiyodum. Fazla takmican kimseye kafayı
#10
evet hiçbir kıza kafayı takma baktın fazla yüz vermiyo hiç uğraşma başka birini bul sana kız mı yok Big Grin
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#11
SADECE KENDİN OL Smile
#12
HeheBig Grin değişik bir konu Big Grin

Heralde buradaki herkesin tecrübesi bol ya herkes baya baya öğütler vermiş :d
adszzzrj.png
#13
(19.07.2012, 09:33)ewina_azadi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: SADECE KENDİN OL Smile
o olmuyo ya, deneyen arkadaşım vardı. o dönem knight oynardık. gidip knight anlatmış kıza. Sora kız haşlamış bunu manyak diyerek heheh Smile
#14
demek kıza knight anlatmış hehe :d kız da ne knight'ı diyip tabi doğal olarak :d
adszzzrj.png
#15
Ben bir kızdan hoşlanırsam ilgilenmeme moduna geçerim onu takmıyor gibi davranırım üzerine giderim yıllardır bunu uygularım her zamanda başarılı olmuşumdur Smile
.KANBER.
#16
(19.07.2012, 09:42)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19.07.2012, 09:33)ewina_azadi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: SADECE KENDİN OL Smile
o olmuyo ya, deneyen arkadaşım vardı. o dönem knight oynardık. gidip knight anlatmış kıza. Sora kız haşlamış bunu manyak diyerek heheh Smile
O biraz fazla Kendisi Olmuş Big Grin

(19.07.2012, 09:49)kanber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben bir kızdan hoşlanırsam ilgilenmeme moduna geçerim onu takmıyor gibi davranırım üzerine giderim yıllardır bunu uygularım her zamanda başarılı olmuşumdur Smile
Buda Tutar Smile
Bide Size Bi tavsiye bi kızı kendizebağlamak istiyosanız onu terkedin Smile
#17
Bundan önceki kız arkadaşımı sıkıldım dedim bıraktım mesela hala peşimde Big Grin
.KANBER.
#18
farklı konu açan bi benim heralde dahaönce böyle bi konu olmadımı Big Grin
Sacred POWER,ADOS
#19
o kızda sonuçta bir insan biraz rahat ol. yanında bir arkadaşın varsa kızıda katabilceğin bi konu aç. kendine güven bu yanındaki kızın hoşuna gider . ufaktan çevre edin ki kız seni pısırık ve asosyal zannetmesin. birde biraz ağırdan sat kendini yani hep yüz veripte sürekli peşinde koşturursan en fazla arkadaş olursun hiç yüz vermessen en fazla sabahları selamlaşırsın .bi gün yüz verip ertesi gün mesafe koymayarsan kendine gizemli bir hava katarsın buda onun hoşuna gider. vucut dili okumayı öğren bu günlük hayatta çok işine yarar bazı soruları sormadan cevaplarını alabilirsin hemde kendini geliştirmiş olursun.

sana son tavsiyem

bu sene 8. sınıftasın sbs sınavın var bu sene böyle konuları pek takma önünde nice yıllar var ve daha çok bayanla karşılaşacaksın tecrübeyi lisede öğrenirsin bence sadece kafanı sınava ver .
bgbjq.gif
#20
BİR KIZLA KONUSMAK ASLINDA MESELE DEĞİL ONEMLİ OLAN ONU ANLAMAK AMA DÜNYANIN YARADILISINDAN BERİ KADINI ANLAYACAK BİR ERDEME SAHİP OLAN VARMI BİLMİYORUM ACIKCASI SALLA GİTSİN Big Grin
Yaratılana bakıp ta Yaradanı unutanın vay haline

Heavenly K1ngz
Herkes Haddini Bilecek...!
Cool
#21
(19.07.2012, 16:21)biryemenli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: BİR KIZLA KONUSMAK ASLINDA MESELE DEĞİL ONEMLİ OLAN ONU ANLAMAK AMA DÜNYANIN YARADILISINDAN BERİ KADINI ANLAYACAK BİR ERDEME SAHİP OLAN VARMI BİLMİYORUM ACIKCASI SALLA GİTSİN Big Grin
Aranan kan bulundu Beyler Dağılın Smile
#22
(19.07.2012, 16:21)biryemenli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: BİR KIZLA KONUSMAK ASLINDA MESELE DEĞİL ONEMLİ OLAN ONU ANLAMAK AMA DÜNYANIN YARADILISINDAN BERİ KADINI ANLAYACAK BİR ERDEME SAHİP OLAN VARMI BİLMİYORUM ACIKCASI SALLA GİTSİN Big Grin
genc-dusunce_1307474413.jpg bu kitap yardımcı olur kadınları anlama klavuzu cilt 1 Big Grin Big Grin
.KANBER.
#23
ahah Big GrinBig Grin cok iyi benim okumama gerek yok okumak isteyen arkadaslara Allah kolaylık versin Big Grin
trc5.png
#24
Daha bu 1 bide düşünün yani Big Grin
#25
ahahhaha Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin okumam yazmam yok benim Tongue
Yaratılana bakıp ta Yaradanı unutanın vay haline

Heavenly K1ngz
Herkes Haddini Bilecek...!
Cool
#26
cilt 1 ha Big Grin 99 cilt anca yeter Big Grin
adszzzrj.png
#27
(19.07.2012, 16:21)biryemenli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: BİR KIZLA KONUSMAK ASLINDA MESELE DEĞİL ONEMLİ OLAN ONU ANLAMAK AMA DÜNYANIN YARADILISINDAN BERİ KADINI ANLAYACAK BİR ERDEME SAHİP OLAN VARMI BİLMİYORUM ACIKCASI SALLA GİTSİN Big Grin
:dBig Grin alemsin vallahi
bgbjq.gif
#28
yorumları okudukça guluyorum sen heyecanlan nede olsa ilerde dediğim gibi kişiliğinle oda oturcak ama birisini sevceksen ön yargısı olmasın vede fazla baskılı olmasın aman diyim ben çektim sen çekme yada çek yav ama sana biz ne kadar rahat ol desek sen yine o zaman girince heyecanlancaksın Big Grin

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: