Konu Kapalı  Subscribed Users 1
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
ewina_azadi Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 197
Üyelik Tarihi: 31.05.2012
Mesaj: #1
Exclamation Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
Merhaba Arkadaşlar.
North Pidgeon City de gezerken Bot Kontrölü istedi. Kod girmeden de geziliyor/Oyun oynanıyor.Yani canawar olmayan haritalarda Sayı girilmesini istediğinde girilmeden de oyun oynanabiliyor.Yani yürülebiliyor,Markete giriliyor ,Fly kullanabiliyosunuz .. Kötü amaçlı botlar için bi açık olmaz mı acaba ? normalde kod girilmeden yürülmemesi lazım değilmi ?
Resimle daha iyi anlatırım derdimi herhalde. İşte link

[Resim: 96zvx.png]
(Bu Mesaj 03.07.2012 15:46 değiştirilmiştir. Değiştiren : ewina_azadi.)
03.07.2012 15:34
Tüm Mesajlarını Bul
muhammet199797 Çevrimdışı
Süper Bağışçı
******
Süper Bağışçı

Mesajlar: 547
Üyelik Tarihi: 07.04.2012
Mesaj: #2
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
sezer abi imageshack e yüklesen daha iyi olurdu
evet yürünüyo da ben pek anlamadım sorunun ne olduğunu biraz daha açık anlatsaydın daha iyi olurdu.
[Resim: elites33.png]
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
03.07.2012 15:37
Tüm Mesajlarını Bul
ewina_azadi Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 197
Üyelik Tarihi: 31.05.2012
Mesaj: #3
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
ee botlar istediği gibi markete falan girebilcek. Sad
Bilmiyorum belki de hata değil ama burda da oynamaması lazım kodu girmeden CeFurkan o şekilde yaparsa daha iyi olmaz mı ?
03.07.2012 15:41
Tüm Mesajlarını Bul
MySteRiOuS Çevrimdışı
Ekstrem Bağışçı
******
Ekstrem Bağışçı

Mesajlar: 113
Üyelik Tarihi: 15.06.2012
Mesaj: #4
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
Normalde kodu girmeden adım atamazsın bir yere kıpırdayamazsın ama ewina_azadi yürümüş kodu girmeden onu demek istiyor sanırım
Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim “kim olduğumla” ilgilidir, tavrım “sizin kim olduğunuzla.”
MySteRiOuS-TRC
03.07.2012 15:41
Tüm Mesajlarını Bul
ewina_azadi Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 197
Üyelik Tarihi: 31.05.2012
Mesaj: #5
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
ewet sende yürürsün kodu girmeden canawarsız haritada . markete falan da giriliyor.
fly falanda kullanılıyor üstelik.
(Bu Mesaj 03.07.2012 15:44 değiştirilmiştir. Değiştiren : ewina_azadi.)
03.07.2012 15:43
Tüm Mesajlarını Bul
muhammet199797 Çevrimdışı
Süper Bağışçı
******
Süper Bağışçı

Mesajlar: 547
Üyelik Tarihi: 07.04.2012
Mesaj: #6
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
hım tamam anladım ben oyuna başladığımdan beri öyle canavar olmayan yerlerde işlem çıksa da bişey olmuyo o kodlansa iyi olur gerçekten de
[Resim: elites33.png]
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
03.07.2012 15:46
Tüm Mesajlarını Bul
ewina_azadi Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 197
Üyelik Tarihi: 31.05.2012
Mesaj: #7
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
İnşallah kodlanması zor değildirde düzeltir...
03.07.2012 15:49
Tüm Mesajlarını Bul
HeaT Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,851
Üyelik Tarihi: 05.05.2011
Mesaj: #8
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
düzeltilir bu o kadarda problem değil. zaten bot kullananlar işlemi hallediyor öyle veya böyle.
[Resim: adszzzrj.png]
03.07.2012 17:31
Tüm Mesajlarını Bul
HeaT Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,851
Üyelik Tarihi: 05.05.2011
Mesaj: #9
Cvp: Canawar olmayan Haritalarda Kod girilmeden Oynanılıyor
konu kilit
[Resim: adszzzrj.png]
04.07.2012 00:25
Tüm Mesajlarını Bul
« Önceki | Sonraki »
Konu Kapalı  Subscribed Users 1


Who read this thread?
2 User(s) read this thread:
Ardahann54, ayola4

Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir