• 1
  • ..
  • 7
  • 8
  • 9(current)
  • 10
  • 11
  • ..
  • 28
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.93/5 - 15 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elites Team (by Heavenly K1ngz)
aynen oyle oldu ben geldım sen gıttın :d
işlerınde kolay gelsın poke her zaman oynanır :d
2. olmak ıcın acelem yok benım dıger işler daha onemlı bılıyorsun
uzun sure calısma ımkanın yokmu senın o otelde Big Grin
tatıle geleyım yanına az ındırım yap dıyecem ama içilen yerler benı acmaz pek kavga gurultu Big Grin
sorma ya, barca real maçı fena oldu. gavurlar sarhoş birbirlerine girdiler ronaldonun golden sonra, güvenlikler ortalığı sakinleştirene kadar 2 tanesinin ayak bileklerine vurup yere düşürdüm zarar vermeden, hem kendilerine hem başkalarına sataşıyolardı, zaten yatıp kaldılar düşünce , güvenlikler de bilmiyodu işi pek. çifte maaş isteyecem fazladan iş yapıyorum Big Grin

neyse ben kaçayım, yemek molası da bitecek. kendinize iyi bakın
sarhoş nasılsa kımın devırdıgını anlamaz vur gıtsın Big Grin
sende kendıne ıyı bak kolay gelsın reis :d
ne iş arkadas tatil sezonu basladı sanırım herkesın aklı gezmelerde
kalın burda kasın pokelerınızı :d
sende hakkını helal et kalmanı ısterdık klanda emeklerın cok fazla
oyun sohbetınde tr chatte yokum artık konusmak istedıgınızde en sagda korean chatınde olacagım
orada yazmak ıcın furkandan izin alacagım oyuna geldıgınde
Beni klana alırmısınız?
utku gelsın alımını gerceklestırır incelemeden sonra

ing klanı ıle yazısmalar basladı pvp turnuvası ıcın
bıraz adamları gaza getırmeye calısıyorum
20m ne zaman verıyorsun bana king Big Grin
sistemi değiştirdim. gym liderleri sisteminde oyundaki aktif kişi sayısı az olduğu için pek fazla pvp yapan olmuyodu, sallayalım gitsin öyleyse dedim ve kaldırdım olayı

online sayısı ancak npcler artınca artacak diye düşünüyorum, e zaten npcler gelince bizdeki gym olaylarına da gerek kalmayacak

klanın şimdiki amacı dostluk kardeşlik ve hoş sohbetler kurmaktır. Ancientpower, seven27 ve pokeci62 gibi pvp konusunda iyi hem de muhabbetleri harika dostlarımız var klanda. tabi haciiyi de unutmamak lazım.

Yani tek amacımız hoş sohbetler yapmak, birbirimize yardım etmek ve eğlenmek.

ödül olayına gelirsek
bu sistem şöyle olucak. bazı arkadaşlarımız ilk 50 sırada değiller, onlar daha çok pvpyi önemsiyolar sanırsam. bu arkadaşlar ilk 50ye girerse 5M ödül alacaklar. zaten ilk 50de olanlar ödül almayacak

mesela hacii ilk 10da fakat 20M ödül almayacak çünkü o zaten ilk 10daydı. Fakat mesela seven27 20. sırada, ve eğer ilk 10a girmeyi başarırsa 20M ödülü alacak. bu diğer tüm arkadaşlarımız için de geçerli
ayrıca che gueverayı da klana aldık, aramıza hoşgeldin
hayırlı olsun yenı sıstem dıyelım
kastıgım ground 100 ler bosa gıttı desene :d satayım madem artık
evet ancient için de durum öyle oldu malesef. onlar hiç değilse sıralama puanı getirir. gerekirse de satarsınız artık yapacak bişey yok =)
hoş bulduk umarım oyun için insanların birbirlerinin kalbini kırmaması umudi ile
yüzünüz hep Smile olsun
(23.04.2012, 22:02)che-guevera Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hoş bulduk umarım oyun için insanların birbirlerinin kalbini kırmaması umudi ile
yüzünüz hep Smile olsun
aramızda katıldığın için mutluyuz, yeni bi oyuncusun fakat buna rağmen çok hızlı üst sıralara çıktın. oyundan sana attığım mesaja da bak cevap yaz bi de, sana da üye listesinde bi avatar koyalım Smile
klan içi pvp turnuvası yapıcaz, tarih olarak 28 nisan cumartesi olabilir diye düşünüyorum, fakat o gün katılamicak olanlar varsa ben kuraları çektikten sonra maç zamanını kendi aralarında belirleyebilirler veya ikisi birden online oldukları anda maçı yapıp sonucu bildirebilirler, yani maç saatleri esnek olacak diyebiliriz

1.ye 3M , 2.ye 2M , 3.ye 1M ve 4.ye 500k ödül verilecek, katılanların büyük bi kısmı ufak da olsa ödüller alabilsin istedim
Katılım ücretsizdir
üst tura çıkmak için taraflar arasında 3 maç yapılmalı ve 2 maçı kazanan veya 3 maçın hepsini kazanan üst tura çıkacak
Maç sırasında eşya kullanmak yasaktır fakat Canavarınıza held item takabilirsiniz, ayrıca tabii ki Heal pot basamazsınız ama canavarın kendisine heal basmasını sağlayan saldırılar serbesttir

katılmak isteyenler oyundan pm atsın ya da burdan yazsın
ben katılırım cumartesi uygun bana
bnde katılırım banada uygun
IronFist22
banada uygun Smile
bende katılırım
bende katılabılırım inş. bızım işler anlık oldugu ıcın kesın bırsey dıyemem cuma bellı oluur benim katılmam Big Grin
suan marmarısdeyım mesela Big Grin
yarın istanbul
senin maç esnek zamanlı olur. kurada karşına koyduğumuz rakiple konuşursunuz zamanla ilgili. ya da ikinizin de aynı anda online olduğu zaman yaparsınız maçı. problem yok bu turnuvada zaman konusunda. gelebilen cumartesi gelecek, gelemeyen de esnek zaman ayarlicak
ancienti istiyorum Big Grin
boynuz kulagı gececek mı gorelım Smile
adamı lagda yakalarsan yenersin Big Grin

şimdiden 6 kişi katılacağını belirtti. kalan 4 üyeden de 2si gelirse iyi olacak. pokeci ve Loqhumm gelecektir turnuvayı görünce. cuma günü kuraları çekeriz. cumartesi günü de istediğiniz saatte yaparsınız maçlarınızı bi saat belirlersiniz aranızda. kim hangi saatte uygunsa maçını yapar sonucu bana bildirir. cumartesi uygun olmayanlar belirtsinler. ona göre o kişilere pazar günü maç yapar fakat gelip de son gün belirtmesinler. cuma günü kura falan yaparım. akşam saat 7den sonra falan bakın kesin foruma. oyundan da mesaj atcam kuraları

öff uzun yazdım bea Big Grin
bi lag bulalım madem Big Grin
tum katılanlara da 100k ver elim boş gıtmeyeyım Smile
sana 100k değil tüm parayı vereyim sorun değil, şu dünyada babama bile güvenmem fakat sana güvenirim erkan abi Smile Big Grin
klanın ilk sayfasındaki giriş yorumunda değişiklikler yaptım. kendi isminin yanındaki ufak avatar resmini beğenmeyen varsa bulbapediadan bakıp değiştirtsin bana söyleyip

Bir de klanımız için güzel bi açıklama yazdım. umarım beğenirsiniz. Gerçekten farkımızı ortaya koyan bir yazı oldu
bnm durumları biliyorsunuz şuan pek oyunla ilgilenemiyorum arkadaşlar kusuruma bakmayın :/
Gil-Galad bir Elf Kralı'ydı
Ozanlar hüzünle söyler olanları

Son kraldı o Dağ ve Deniz arasında

Hükmederdi adil ve özgür bir krallığa

Uzundu kılıcı Mızrağı sivri

Uzaklardan seçilirdi parlayan miğferi

Sayısız yıldız, göklerin tarlasında

Görünürdü gümüş kalkanının aynasında

Ama ayrıldı gitti uzun zaman önce

Kimse bilmez şimdi nerede

Çünkü düştü yıldızı karanlıklara

Gölgelerin hükmettiği Mordora
22spd.jpg
(25.04.2012, 11:06)pokeci62 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bnm durumları biliyorsunuz şuan pek oyunla ilgilenemiyorum arkadaşlar kusuruma bakmayın :/
önemli değil, vaktin olunca katılırsın etkinliklere =)
Vizeler bu hafta bitiyor Big Grin özledim yakında buralarda görürsünüz selamlar herkes Big Grin
SGNINF.jpg
yazıların güzel olmuş ilk 10 girmek içinde uğraşırım girebilirim
  • 1
  • ..
  • 7
  • 8
  • 9(current)
  • 10
  • 11
  • ..
  • 28

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi

Users browsed this thread: