Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Favori şeker , çikolata vs. nelerdir ?
#1
Wink 
İng forumda gördüm bende burda konuyu açayım dedim

favori çikolatanız vs. nelerdir ?

benimki :
132436799749261.jpg
J.W
Burdayız!
#2
çok enteresan bir konu :d

çikolata olarak antep fıstıklı ve bademli çikolatalar favorim damak antep fıstıklı
şekerlerdende naneli olanlar iyi mesela polo Big Grin
trc5.png
#3
damak tadını biliyorsun Big Grin
J.W
Burdayız!
#4
Bunu Hatırlayan varmı Big Grin
FİYATI:10 KURUŞ Big Grin
SATILDIĞI YER :Mahalle Bakkalları Big Grin
pacimo2.jpg
#5
hahaha Big Grin güzelmiş sezer
J.W
Burdayız!
#6
Çokomilk bilen var mı o da iyiddir 25 kuruş hem de ülker marka Big Grin Big Grin


Favorim bayram şekeri olarak Octavia Big Grin Çikolata olarak iyi olan her şey Big Grin
adszzzrj.png
#7
çokomilki biliri sütlü dondurma vanilya da var kakao da Big Grin

octavia da güzeldir ama şu an markasını unuttuğum bir bayram şekeri daha var o bence octaviadan güzeldir Big Grin
J.W
Burdayız!
#8
Sizi bilmem ama benim hatırladığım böyle sakız mı diyim işte şimdiki tofitalar gibi parmak şeker mi desem neyse onlardan vardı severdik onları 5-6 yaşındayken Big Grin


irfanım poloyu ben de severim Big Grin
adszzzrj.png
#9
hahaha onun her türlüsünden var Big Grin portakallı çilekli vişneli limonlu vs Big Grin
J.W
Burdayız!
#10
Şeker olarak Jelibon tarzı olanlara bayılırım vazgeçilmezimdir Smile çikolata olarak da damak tadıma uysun yeter Smile ama tabi en beğendiğim olarak caramio diyebilirim ülker goldenin tüm çikolataları veee ayrıca harbi bakkala yada markete gittiğimde 10 15 tane alırım muhakkak zaten ucuz Big Grin Big Grin
.KANBER.
#11
caramio ya aşığım zaten vazgeçilmezim Big Grin
http://forum.monstermmorpg.com/Thread-Yo...rite-Candy
J.W
Burdayız!
#12
cino Smile
                                                                                         66j2ae.png

                                                              ELITES    
                                    TEAM
#13
aynen çokomilk halende var aliorumda Big Grin
#14
(18.07.2012, 21:11)ELECTR0SH0CK_06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: cino Smile
bu benim yazdığım yan markası işte Big Grin
#15
çok güzeldi cino,kayısı aroması ve çikolatanın mütevazi birleşimi Big Grin
                                                                                         66j2ae.png

                                                              ELITES    
                                    TEAM
#16
bizim kantinde cino satılıyodu 5 kuruş o favorim Big Grin
Sacred POWER,ADOS
#17
5 kuruşa satılan çikolatamıdır yoksa kahverengi gıda boyası mıdır onu bilemiyorum valla Big Grin
adszzzrj.png
#18
bi ferrero rocher bi de milka çilekli yoğurtlu ama ikiside almanyadan olacak türkiye'dekinin tadı pek hoş değil
2pyrwqt.jpg
#19
evet beyler sizin de yorumlarınızı bekliyoruz Smile
J.W
Burdayız!
#20
Çikolata Konusunda Milkanın Yoğurt ve Çilekli çikolatası var çok güzel bir çikolatadır şeker konusunda da ender marka şeker benzeri çikolatalar
adanali1984 / adanaliyik
#21
ulker-cikolatin.jpg bayram çikolatası dediğin bu olcak Big Grin
çikolatin Big Grin çok süperdir
J.W
Burdayız!
#22
(19.07.2012, 15:35)Alpcemos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bi ferrero rocher bi de milka çilekli yoğurtlu ama ikiside almanyadan olacak türkiye'dekinin tadı pek hoş değil
Senin yazdığını görmemiştim bende milka çilekli yoğurtluyu çok sevdiydim Türkiyedekinin tadı çok iyi almanyadaki daha iyiyse düşünemiyom bile ne kadar güzeldir Big Grin
adanali1984 / adanaliyik
#23
konuyu aktifleştirmek serbest .

konu dışı sohbet bölümünde olduğundan post sayılmaz o yüzden aktifleştirme serbest Big Grin
post kasıyor diyemez kimse anlarsınız Big Grin
J.W
Burdayız!

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: