Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Garez'in Çizimleri
#1
Resim 
Arkadaşlar ben biraz acemide olsa kağıt üzerine birkaç monster resmi çizdim bunları bilgisayarda çizebilirsem inş :d çok daha güzel canavarlar çizerim


scaled.php?server=259&filename=glmse0002...res=medium scaled.php?server=196&filename=glmse0003...res=medium scaled.php?server=94&filename=glmse0002e...res=medium






Aslında çizimlerim daha güzeldir bunları deneme amaçlı çizdim Big Grin
Yeni resimler


scaled.php?server=15&filename=glmse00.jpg&res=medium scaled.php?server=35&filename=glmse000.jpg&res=medium
trc5.png
#2
güzel çizimler +rep
 trc2.png
                                            ☭ ★
#3
saol teşekkür ederim:d
trc5.png
#4
valla ilk resme baktım dalga mı geçiyo dedim Big Grin .. diğerlerine de baktım bi nasılmış diye, giderek güzelleşti çizimler Shy gerçekten güzeller .. hayata geçecekmi bunlar
#5
süper çizimler + rep
adszzzrj.png
#6
İnş hayata geçecek çakır eğer bunlar hayata geçerse daha iyileri gelecek:d
trc5.png
#7
inş .. bekliyoruz yeni şeyler.. Shy
#8
Güzel çizim Rep
yd06.png
#9
Renkli cizimlerinide bekliyoruzBig Grin
Galatasaray
#10
:d Renklendirmiyorum çizersem PC de çizeceğim o renkli olur şimdilik renksiz ve tel den çekip ekliyorum :d
trc5.png
#11
renklendir Big Grin daha hoş durur
yd06.png
#12
güzelmiş hoşuma gitti hepsi
MonsterMMORPG Forum Better Than Other Pokemon Forums
#13
İlk konuda ki son monsterları begendim. Balık olan. Gelişimi de ilk hali de gayet iyi.
#14
o deilde baıktan kurt çıkarmayı nasıl başardın helal olsun + rep Big Grin
Gil-Galad bir Elf Kralı'ydı
Ozanlar hüzünle söyler olanları

Son kraldı o Dağ ve Deniz arasında

Hükmederdi adil ve özgür bir krallığa

Uzundu kılıcı Mızrağı sivri

Uzaklardan seçilirdi parlayan miğferi

Sayısız yıldız, göklerin tarlasında

Görünürdü gümüş kalkanının aynasında

Ama ayrıldı gitti uzun zaman önce

Kimse bilmez şimdi nerede

Çünkü düştü yıldızı karanlıklara

Gölgelerin hükmettiği Mordora
22spd.jpg
#15
Balıktan kurt çıkarmamış . Farklı bir yaratık o . Smile
#16
(08.12.2011, 22:46)pokeci62 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: o deilde baıktan kurt çıkarmayı nasıl başardın helal olsun + rep Big Grin
balıktan kurt cıkarmadım max ın dediği gibi farklı o
trc5.png
#17
o balıklar ve o köpek süper Big Grin
adszzzrj.png
#18
Tongue 
hastanedeyken yeni resimler çizdim :d inş beğenirsiniz bazı silgi hataları olduğu için ölesine boyadım

1-http://imageshack.us/photo/my-images/412/glmse0005.jpg/
2-http://imageshack.us/photo/my-images/213/glmse0008.jpg/ bu canavar
3-http://imageshack.us/photo/my-images/339/glmse0007.jpg/ buna yada
4-http://imageshack.us/photo/my-images/59/glmse0006.jpg/ buna değişiyor

3. ve 4. canavarların üstünda dark yazıyor onların 2. türünü sizden istiyorum:d
trc5.png
#19
güzel çizimler geçmiş olsun nerelerdesin ya :d
adszzzrj.png
#20
ya ben hastanede yatıyorum benim dayım doktor onun pc sinden 5dk girip bakıyorum Big GrinBig Grin
trc5.png
#21
vah vah Allah sabır kolaylık versin Smile
adszzzrj.png
#22
Gecmis olsun İrfan minik olan güzel olmusBig Grin
Galatasaray
#23
++rep veriyorumBig Grin
Galatasaray
#24
saolun arkadaşlar az kaldı biraz daha aradan sonra tekrar sahalardayım:d
trc5.png
#26
çok güzeller bir an önce dön sana ihtiyacım var Big Grin
adszzzrj.png
#27
hepsi çok güzel. ama favorim sonuncusu pegasus+unicorn karışımı olmuş. Big Grin Big Grin
#28
Garez çok güzel olmuş ellerine sağlık Smile
Ya sonra . . .
#29
süper olmus garez kardeş tebrik ediyorum seni
#30
Kendi çizimlerimin renklendirmelerini Paint.net le yaptım. Basit bir program. Kullanabilirsin. Favorim bu


http://imageshack.us/photo/my-images/207/glmse0004.jpg/ Smile

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: