Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hikaye Tamamlamaca
#1
Ewet arkadaşlar;
*şimdi ben bir cümle yazıcam herkes kafasına göre bir cümle yazarak 10 sayfalık bir hikaye tamamlıycaz Big Grin
*sizden sonra yazan olursa tekrar tamamlayabilirsiniz
*Kural en az 1 dk beklemelisiniz yeni yorum için
*Siz Yorum Yazınca Adınız Yazarlar Listesine eklenicektir
*"Güncelemelerden Dolayı muhammet199797'ye Teşekkürler"
---------------------------------------------------------------------------------------
HİKAYEMİZİN İLK 2 SAYFASINI OLUSTURDUK BUYRUN ESERİNİZ Big Grin
9vzdu.png

Günlerden Pazardı soğuk bir kış gecesi dışararıya çıkmak üzereydim....
#2
ve annem birden seslendi gelirken ekmek al diye
Sacred POWER,ADOS
#3
fakat çok da kararsızdım çünkü dışarısının kutuplardan farkı yoktu yıllardır böyle soğuklarla karşılaşmamıştım. derken karar verdim ve kendimi dışarıda buldum...
.KANBER.
#4
çıkmaz olaydım ama mecburdum cıktım ve yürümeye basladım.
trc5.png
#5
Şu hikayeye farklı bir boyut kazandıralım Big Grin


Sokakta yürürken , siyah takım elbise giymiş gizemli bir adama rastladım Smile
adszzzrj.png
#6
adam o kadar heybetliydi ki görüntüsüyle bile korkutuyordu. o anki dalgınlıktan ona çarptım o an kalbim deli gibi atıyordu...
.KANBER.
#7
Adam döndü bana bir bakış fırlattı, işte o zaman eyvah! dedim
adszzzrj.png
#8
eyvah ki ne eyvah ,sonra hemen cebimden küreğimi çıkarttım ve adamın kafasına kürekle vurdum Big Grin
#9
hahaa Big GrinBig Grin ^^

Hikaye bir an saçma oldu ama artık yapacak bir şey yok Big Grin

Adam yere yığıldı, ne yapacağımı bilemedim bir baktım arkada polis , adamın bisikleti de varmış meğer , hemen onu da çaldım atlayıp kaçtım :d
adszzzrj.png
#10
marketten 1 şişe benzin aldım depoya koydum ama çok yakıyordu aklıma tüp taktırmak geldi fakat vaktim yoktu daha sonra hallederim diye düşündüm bastım pedala çevirdikçe hızlanıyordum yokuş aşşağı iniyordum hızım giderek artmıştı korkmaya başlamıştım....
.KANBER.
#11
Tam Polislerden kurtuldum derken bi an için önüme çıkan kirpiyi ezdim ve teker patladı Hemen indim bisikletten Big Grin
#12
gittim kirpinin basında bir fatiha okudum yanda penceresi acık bir pencere gordum ve eve daldım
trc5.png
#13
Hazır bu kadar vukuatım var , gideyim şu evi de soyuyum dedim bi baktım 1 kilo altın , 2kilo patates 1 kilo soğan :d Hemen aldım çıktım dışarı Big Grin
adszzzrj.png
#14
patates ve soğanla akşama yemek yaptım çok güzeldi tadı hala damağımda...
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#15
ve malları taşımak zor olur diye bir markete girip market arabası aldım.
trc5.png
#16
aldım almaz olaydım hepsi çürük çıktı ne yapayım derken yolda giden gorile verdim yiyecekleri arkama baktığımda hayvan nalları dikmişti sonra çok şükür iyi ki ben yememişim dedim elimdeki altınları kasapta bozdurduktan sonra elime epey para geçmişti şimdi sıra parayla ne yapmaya geçmişti ...
.KANBER.
#17
Paranın birazını fok balıklarının geleceği için bir hayvansever derneğine bağışladım Yemeğimi yedim ve saat gecenin 3'ü bi baktım ses geliyo meğerse hırsız girmiş eve
#18
bozdurdugum altınların parasını kapmış goturmuşen kotus maret arabasınıda almıs ben şimdi ne yapıcam :S
trc5.png
#19
patenleri giyip hırsızın arkasından gitmeye karar verdim dikkatli olmalıydım bu yüzden yanıma sapanımı da aldım ceplerime taşları doldurdum koyuldum yola oda ne hırsız sokaktaki tüm evlere dadanmış herkes ayaklanmıştı ben yakalarım deyip bir hışımla çıktım hırsız önümde gidiyordu hemen bir plan yapmalıydım ama ne ?
.KANBER.
#20
Hırsızın yanına gittim , kanka ben de hırsızım gel ilerdeki sokakta zengin adamlar yaşıyor oraya dadanırız beraber dedim , adam kabul etti Big Grin
adszzzrj.png
#21
sapanı çıkardım taşın hırsıza değece ümidiyle gözümü kapayıp fırlattım ve oley deydi adam yere düstü yanına gittim ayağa kalktı ve beni tokatladı ve sonra kaçmaya devam etti
trc5.png
#22
adam tongaya düşmüştü onu kandırıp polisin evine götürecektim böylece hırsızı kolayca yakalıcaktım
.KANBER.
#23
iyide hikaye benim yazdığımdan sonra koptu gibi Big Grin
adszzzrj.png
#24
:d sanki cok mantıklı gidiyordu bu arada konu süper tebrikler Big Grin
trc5.png
#25
neyse beyler 10 sayfa yazıp yayınlıycaz tamamlanmısını yanında yazarlar olarak nicklerimiz olacak hadi devam biri bağlasın hikayeye Big Grin
#26
neyse devam o zaman Big Grin

Polisin evine götürecektimki adam niyetimi farketti , polisin evine geldiğimizde silahını çıkardı polisi vurdu , silahı tam bana çevirdiki bi baktı ben yokum :d
adszzzrj.png
#27
çünkü cebimden süper x ötesi zaman makinemi çıkarıp afrikaya ışınlandım
#28
ghshahahaya sahsahda Big Grin koptuım :d


Afrikaya gelmişim bi baktım yerliler gelmiş , beni tuttular yakaladılar , adamlar meğerse yamyammış kazana koyup pişirmeye başladılar Big Grin
adszzzrj.png
#29
içine koyulduğum suyun tadına baktım tuzu eksik olmuş dedim yamyamlar sen pek dürüst bi insanmışın dediler ve beni salıvediler Big Grin
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#30
kazan dan ıslak cıkınca afrikadada hava -20 olunca haliyle nezle oldum
trc5.png

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: