Anket Başlığı: Kısa yol tuşları olmalı mı ?
Anket kapatılmıştır.
Evet
78.57%
Hayır
21.43%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kısa yol tuşları
#1
asdgw.jpg

Bence oyunda bazı kısa yol tuşlar olmalı. Bu oyunu daha seri ve zevkli kılacaktır diye düşünüyorum . Ram - Fly - Stone smash saldırılarının kullanmak işkence gibi bunlara kısa yol tuşu konulsa daha iyi olur. Ayrıca Monster radar - Monster player - Regular net - Quality net - perfect net kullanımınıda daha seri hale getirmek gerekiyor . Bence bu eşyaların hepsine birer kısa yol tuşu yapılmalıdır.

Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Ankete katılmayı lütfen unutmayınız .

İyi oyunlar .
Ya sonra . . .
#2
Bencede olabilir
J.W
Burdayız!
#3
Mantıklı Smile
FORTUNA Smile
#4
çok mantıklı bence
#5
aynen iyi fikir
Gil-Galad bir Elf Kralı'ydı
Ozanlar hüzünle söyler olanları

Son kraldı o Dağ ve Deniz arasında

Hükmederdi adil ve özgür bir krallığa

Uzundu kılıcı Mızrağı sivri

Uzaklardan seçilirdi parlayan miğferi

Sayısız yıldız, göklerin tarlasında

Görünürdü gümüş kalkanının aynasında

Ama ayrıldı gitti uzun zaman önce

Kimse bilmez şimdi nerede

Çünkü düştü yıldızı karanlıklara

Gölgelerin hükmettiği Mordora
22spd.jpg
#6
Düşüncelerime katıldığınıza sevindim arkadaşlar Smile
Ya sonra . . .
#7
pokeci bence cihan kardeşimize + rep vermemiz gerekiyor
#8
Bencede Smile
Ya sonra . . .
#9
arkandayım cihan


#10
kanka aynen katılıyorum hatta ram saldırısı veya stone smash içinde kısayol tuşları olmalı bence
#11
aynen katılıyorum zor oluyo daha kolay olur
#12
Crazyhenry eksik okudun sanırım Smile Zaten onlarıda diler getirdim ben Smile
Ya sonra . . .
#13
sizde isterseniz siz yorulmayın ben sizin için yakalar hesabınıza koyarım canavarları Big GrinBig GrinBig Grin .Şaka bir yana olsa fena olmaz Big Grin
#14
bence gerek yok ama madem bu kadar arkadaş arkanda duruyor. bir + repi çok görmeyeceğim
MonsterMMORPG Forum Better Than Other Pokemon Forums
#15
güzel fikir
#16
süper bi fikir kesinlikle kısayol tuşları olmalı fly gibi gerekli AI saldırılarının. yeni okudum konuyu konunun üstünden zaman geçmiş ama yorum yazarsam tekrar gündeme gelecektir diye düşünüyorum
#17
+ rep kesinlikle...
#18
rep yok utku saolsun Smile
#19
(24.03.2012, 19:41)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: rep yok utku saolsun Smile
rep yok derken ? gerçi bende bulamadım rep tuşunu ama Undecided neden yok ki? Big Grin
#20
(24.03.2012, 19:47)F I R T I N A Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24.03.2012, 19:41)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: rep yok utku saolsun Smile
rep yok derken ? gerçi bende bulamadım rep tuşunu ama Undecided neden yok ki? Big Grin
çünkü utku hacii ye yaklaşık 10 tane +rep verdi.o yüzden kaldırıldı diye biliyorum.


J.W
Burdayız!
#21
bende ona karsılık vermıstım 20 rep ile altında kalmam asla Big Grin
#22
(24.03.2012, 19:58)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bende ona karsılık vermıstım 20 rep ile altında kalmam asla Big Grin
hadi ya, iyi de senin o mesajların rep verilmeyi hak ediyodu hacı o yüzden vermştm. iyice kuralcı bu forumda haa
#23
Yiğidi öldür ama hakkını ver mı dıyorsun yani Big Grin
#24
(25.03.2012, 09:30)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yiğidi öldür ama hakkını ver mı dıyorsun yani Big Grin
tabi ya o repleri hak ediyodun, hatta giovanni kötü yorum yaptı diye ona eksi rep bile verdiydim. herkese hak ettiği gibi rep veriyodum ben
#25
yaw gio yuzunden gıttık zaten bizde hatırlatma orayı :d
#26
(25.03.2012, 09:48)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yaw gio yuzunden gıttık zaten bizde hatırlatma orayı :d
evet yav sinirlerine hakim olamıyo ağzına geleni söylüyo Big Grin
#27
her dogru her yerde soylenmezmiş Smile
#28
(25.03.2012, 11:19)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: her dogru her yerde soylenmezmiş Smile
evet doğru diyosun da boşverelim bunları, buton konusuydu bu heralde
#29
hangi konuda ne oldugu karman corman oldu
gecen adamın satıs yerınde yazdıklarımız falan Big Grin
kısa tuşlar gerekli uzun zamandır bekledıgımız bırsey
gercı ben hepsını yakaladım bıttı Big Grin
yakalamak ısteyenlere destek olurum eklensın kısa tuslar
#30
(25.03.2012, 11:29)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hangi konuda ne oldugu karman corman oldu
gecen adamın satıs yerınde yazdıklarımız falan Big Grin
kısa tuşlar gerekli uzun zamandır bekledıgımız bırsey
gercı ben hepsını yakaladım bıttı Big Grin
yakalamak ısteyenlere destek olurum eklensın kısa tuslar
ben de yakalıyorum bana göre de çok büyük bi sorun değil ama oyuna kolaylık getirmesi açısından yapılmalı bu istenen şekilde

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: