Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kwndi oyunumuzda
#1
furkan abi bence kendi oyunumuzu acmışken işi ilerletelim ve marketteki itemlerin adını veya acıklamalarını türkçe yapalım eğer zor gelirse atak ları skilleri falan türkçe yapabiliriz oda olmadı pokemon bilgilerini doğalarını falan türkçe yapalım oyunu oynarken anlayarak oynayalım
#2
ewt arkadaşa katılıyorum
#3
cok mantıklı bende katılıyorum ama bu baya zor bı ıse benzıo ?
#4
destekleriniz için teşekürler inşAllah olur bu iş
#5
kesinlikle katılıyorum
9370.png
#6
%100 katılıyorum[/align]
#7
olacak olacak....arkadaşlar marketteki eşya isimleri türkçe olamaz fakat açıklamaları türkçe yapılabilir...saldırılarında öyle..ilerde abilityler gelecek onlarında ismi ingilizce olacak fakat açıklamaları türkçe olacak.. merak etmeyin bu işi ben yapacağım Big Grin açıklamaları Türkçe olacak ama biraz sabredin daha öncelikli işler var Smile

doğalar ve monster bilgileri de türkçe yapılamaz sadece Türkler oynamıyor bu oyunu... biz İngilizceyi az çok anlıyoruz ama onlar hiç anlamıyor her neyse bu yönden düşünün ama dediğim gibi saldırı açıklamaları,ability açıklamaları ve bütün eşya açıklamaları Türkçe olacak ama beklemeniz gerek..Bu opsiyonel olarak kişi seçer mesela türkçe dili seçtiğin zaman açıklamalar türkçe yazar vs. Wink
adszzzrj.png
#8
(23.05.2011, 22:13)HeaTsHoT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu opsiyonel olarak kişi seçer mesela türkçe dili seçtiğin zaman açıklamalar türkçe yazar vs. Wink

Bence yapılması sizi zorlayacak bir şey yapacağınıza İngilizce açıklamaların altı bir de Türkçe açıklama koyabilirsin daha basit olur sizin için
#9
evet ama admin uygun görürse ilk seçenekte olur Smile
adszzzrj.png
#10
Markettekilerin hepsinin açıklamaları...
Abiltylerin açıklamaları...
Skillerin hepsinin açıklamaları...
Pokemon bilgilerinin açıklamaları...

Bunlar yeter şuanlık...Zaten bunlar olmassa oynamayı pek düşünmüyorum zaten 1 kişi oynamasa bişe olmaz Big GrinOynayacağım oyunu anlayarak oynamalıyım...
#11
B£nc£d£ oyundaki bütün fonksiyonlar Türkçe olsa harika olurSmile))

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: