Anket Başlığı: Sizce MonsterMMORPG'un 4. yılı için özel bir event gerekli mi?
Anket kapatılmıştır.
Evet , event gerekli
100.00%
Hayır , gerekli değil
0%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MonsterMMORPG - 4 YIL
#1
Dün itibariyle MonsterMMORPG(Eski adıyla PokemonCraft) 4. yılını doldurmuştur Smile


Bu süre zarfında oyunu oynayan ve destek olan herkese teşekkürler Smile


Adminle event hakkında konuşmayı düşünüyorum bu haftasonu için Smile
adszzzrj.png
#2
vaay Big Grin
#3
Anket eklendi Smile
adszzzrj.png
#4
nice yeni yıllara o zman Big Grin

güzel bi event lazım yani koskoca 4 yıl Big Grin
[sup]Buraları Eskiden HEP Dutluktu...[/sup]
#5
ben yokum eventte hayır gerek yok Big Grin
trc5.png
#6
Hayırlı Olsun nice uzun yıllara Big GrinBig Grin İyi bi event olsun bence Big Grin
#7
Nice yıllara Smile event kesinlikle olmalı bence
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#8
admin bonkördür patlatır bir event
.KANBER.
#9
ancientle alakalı bi event olur inşallah Big Grin Big Grin Big Grin
#10
(26.07.2013, 14:17)Ardahann54 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ancientle alakalı bi event olur inşallah Big Grin Big Grin Big Grin

İnşAllah Big Grin 
yine fly bölgesinde veya mağaralarda çıkmasın da Big Grin otlak alanda veya netlerle çıkanlarla ilgili bişey olur inşAllah Smile
elites33.png
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!

TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
#11
aynen 
oltayla olsun oltayla Big Grin
#12
nice yıllara Smile
ankette oyumuzu kullandık yoruma gerek yok sanırım Wink
#13
hadi hayırlısı olsun
#14
Hey gidi günler hey Smile
Yaratılana bakıp ta Yaradanı unutanın vay haline

Heavenly K1ngz
Herkes Haddini Bilecek...!
Cool
#15
nice yıllara Smile
#16
Nice mutlu yıllara
Oyundaki Nicklerim Galatar ve Galatars
Not:galatars'ı kullanıyorum.

Selim'in Yeri Forum beklerim.(Bilgi ve oyun forumu)

http://www.seliminyeri.net/forum.aspx 

Arkadaşlar siteme üye olursanız sevinirim.
             TÜRKİYE CANAVAR USTALARI
               TRC

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: