Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4.43/5 - 7 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ödüllü Sorular(Efsane Ödüllü)
#91
steve jobs Big Grin
yd06.png
#92
(12.12.2011, 13:03)kardin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: steve jobs Big Grin
bence yine geç kaldın.. Big Grin
#93
evet starblack'ten ilk doğru cevap geldi. kardin yine az farkla Big Grin


Sıradaki soru(10k) :
- Edebiyatımızın unutulmaz eserlerinden olan Hababam Sınıfı'nın(ilk başta roman olarak yazıldı sonra filmi çekildi) yazarı kimdir?
#94
tahminimce rıfat ılgaz .. Cool Big Grin
#95
Rıfat Ilgaz
yd06.png
#96
güzel bir is yapıyorsun sürekli devam etmesini dilerim.

+++repp Big Grin
Galatasaray
#97
ya cok soru bilene de rep verin .. Big Grin Big Grin
#98
@Starblack yorumun için sağol. İnşaAllah cevaplayan olduğu sürece devam ettirmek istiyorum.

@cakir aslında iyi fikir bundan sonra ilk 3 doğru cevaba + rep. (Özellikle kardin için iyi olur Big Grin )

ilk doğru cevap yine cakir'dan geldi. (Ama bu sefer kardin eli boş gitmeyecek teselli rep'i.)


Bu soru bir öncekiyle ilgili olacak.

Sıradaki soru(10k) :
- Habam sınıfında(sinema versiyonunda) güdük necmi karakterini canlandıran kişi kimdir?


#99
Halit Akçatepe
Galatasaray
Doğru cevap starblackten geldi.

Sıradaki soru (10k) :
- Yusuf İslam'ın müslüman olmadan önceki adı neydi?


Edit :
Bu arada sanırım birisinin toplam bildiği soru sayısında küçük bir yanlışlık var(2 soruluk ) Smile cakir sen kac soru bildigini saydın mı?
Stephen Demetre Georgiou imiş galiba.. rep için de teşekkürler.. Big Grin Big Grin

saymadım .. şimdi derse gidiyom akşama gelince bakarım bi Big Grin Wink
ewt saydım .. su ana kadar 11 doğru cevap.. 12. yolda inş Wink Big Grin Big Grin
(14.12.2011, 08:08)cakir06_07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Stephen Demetre Georgiou imiş galiba.. rep için de teşekkürler.. Big Grin Big Grin

saymadım .. şimdi derse gidiyom akşama gelince bakarım bi Big Grin Wink
Kaçtır aynı şey oluyor düşündüğüm cevaptan farklı bir cevap veriyosun ve doğru çıkıyor Big Grin
O da doğru ama bildiğim kadarıyla Cat Stevens diye tanınıyor.

Bu arada eğer bu senin 12.sorunsa listede küçük bir hata olmuş en kısa zamanda düzelteceğim inşaAllah.

ilk 3e +rep var dedik bu sefer de kardin cevap vermiyor Big Grin


Sıradaki soru(10k) :
- " Atamızın en çok sevdiği atının adı nedir ? "



sakarya olma ihtimali ne.. Big Grin
valla bn demiyorum bunları , viki'nin yalancısıyım bn de Big Grin ..
Stephen Demetre Georgiou cevabıyla 12 doğru cevap oldu bu arada, karışmasın.. zaten sen coktan karıştırmıssın galiba da Big Grin Tongue
sakarya evet ama savaslarda bindigi atın adı ise çankaya buda onemli bi hatırlatma olsun dedimBig Grin
Galatasaray
sakarya (rep var dediler geldik} Big Grin
yd06.png
(15.12.2011, 12:34)kardin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sakarya (rep var dediler geldik} Big Grin
kardin hep geç kalıyon ya.. sana özel sorular soruyolar..sen olmayınca bn cevap vermek zorunda kalıyorum Cool Big Grin Big Grin
benim 10klık doğru cevabımı kardine yaz kapikolu Big Grin ben katılmıyorum öylesine cevaplamıştım zaten Big Grin kardin kazansın yazık her zaman en geç cevap veriyor Big Grin
adszzzrj.png
cakir evet biraz karıştı ama 2 soru sadeceBig Grin en yakın zamanda düzelteceğim inşaAllah.

starblack'e de hem doğru cevabından hem de verdiği ekstra bilgiden dolayı teşekkür edip + rep'ini veriyorum Big Grin

kardini artık anladım cevabını yazmak için başkasının cevap vermesini bekliyor Big Grin

Heatshot dediğin gibi senin sorunu kardin'e ekliyorum. sana da rep verecektim ama bugün için izin verilenden fazla rep kullandın diye hata verdi yarın veririm artık.

Evet bu soruyu ilk bilen yine cakir oldu.

Sıradaki soru(15k) :
- Mevlana Şeb-i Arûs diye neye demiştir, niye demiştir ve anlamı nedir ?



mevlana , ebedî vuslata erdiğini belirtmek için düğün gecesi anlamına gelen 'şeb-i aruz' denilir. Allah(cc) a kavuştuğu için o günü düğün gecesi olarak nitelendirmiş..

mevlana ölmek yerine şebi aruz demiştir o lüme bir son değil yeni bir başlanguç gibi gördüğü için düğün gecesi demiştir.

bu arada cakır ben birilerini cevap vermesini beklemiyorum zamanım tutmuyo Big Grin
yd06.png
(16.12.2011, 18:37)kardin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: mevlana ölmek yerine şebi aruz demiştir o lüme bir son değil yeni bir başlanguç gibi gördüğü için düğün gecesi demiştir.

bu arada cakır ben birilerini cevap vermesini beklemiyorum zamanım tutmuyo Big Grin
birinin cevap vermesini bekliyo demedim bn, onu kapıkolu dedi..yanlış anlaşılmasın yani Wink .. sen olmayınca bn doğru cevap vermek zorunda kalıyom dedim .. Big Grin
Big Grin bi erken davranamıyorum Big Grin

yd06.png
Evet ilk doğru cevap cakir'dan.

Yaklaşık 1.5 hafta online olamayacağım. Ama sonrasında sorularımız kaldığı yerden devam edecek inşaAllah.
(18.12.2011, 11:31)kapikolu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet ilk doğru cevap cakir'dan.

Yaklaşık 1.5 hafta online olamayacağım. Ama sonrasında sorularımız kaldığı yerden devam edecek inşaAllah.
hayırdır .. noldu..


Arkadaşlar böyle yarışmalar yapmak çok güzel oluyo
Evet 1.5 haftanın ardından döndüm. Toplam soru sayısındaki hatayı da buldum. Heatshot kendi sorusunu kardine verince kardine artırmışım ama heatshotu silmemişim.

Ayrıca şu ana kadarki soru cevap ve ödülleri excel dosyası halinde ekledim.

Sadece soru bilenler henüz almadığı ödğl miktarının doğru olup olmadığını kontrol ederlerse iyi olur.

Sıradaki soru(15k):
- Kahraman Maraşta düşman işgaline karşı ilk kurşunu sıkan ve Kurtuluş hareketini başlatan kişi kimdir ?
Sanırım sütçü imam.
64571476.png
DRAGON RİDER99

hoşgeldin .. gözümüz yollarda kaldı Big Grin sorunun cevabı Ömer Hocaoğlu Mehmet Çavuş mu acaba..
doğru cevap dragonrider'dan geldi. cakir senin dediğin kişi maraş'ta değil.

Sıradaki soru (15k) :
- Halifelik Osmanlılara hangi savaşla geçmiştir(ve hangi padişah zamanında) ?

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: