Cevapla  Subscribed Users 0
 
Değerlendir:
  • 3 Oy - 2.33 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PVP Canavarı Hazırlamak
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #1
PVP Canavarı Hazırlamak
arkadaşlar oyunun zevki pvp karşılaşmalarında ve bunun içinde sapasağlam pvp devleri gerekiyo bunun için kendi bildiğim kadarıyla canavar kasmak nasıl olur naçizane anlatıcam Smile



1- UYGUN CANAVAR



Zenith ve Legendary türleridir . max gelişim mak saldırı gücü max kazanma potansiyeli: )
kasmaya başlayacağımız pvp devi bu türlerden olmalı .



2- ABİLİTY


canavarları seçip elerken öncelikle bakmalıyız bu çok önemlidir http://static.monstermmorpg.com/MonsterM...lities.htm çünkü saldırı ve savunma değerlerini katlayan etkenlerin başında gelir . ancak canavarımız evrim gösteren bi canavarsa en son halinde ki abiltylerine bakmak mantıklıdır buna dikkat edelim .



3- SALDIRILAR


pvp devinin gücünü belirleyen etkendir . http://static.monstermmorpg.com/MonsterM..._Moves.htm canavarımızın saldırılarını inceleyip atak - spataktan hangisine daha uygun ona karar vermeliyiz . bu max güce ulaşmamızda etkilidir . canavarımızın kendi level atlayarak öğrendiği saldırılar ve pazardan alınarak öğretilebilen sadlırıları olur . saldırılara karar vermek çok önemi bir iştir . saldırının seçerken illaki 1000 vurması çok önemli olmayabilir sizin onu nasıl kullandığınız önemlidir .

---saldırılarında muscle tense(örn) olan bi canavarı atak geliştirmek daha uygun olur mesela .-----

---atak saldırı;physical kategori (sarı renk) . spatak saldırı;special kategori (mavi renk) (canavarın tanıtım sayfasından bakabilirsiniz )


4- DOĞA


canavarın ability ve saldırlarına uygun doğa seçmek en önemli iştir . http://www.monstermmorpg.com/Natures.htm mesela canavarın atak-physical saldırıları daha iyi ise trembling verve mirage gibi doğalar mükemmel , eğer spatak saldırılar uygun ise hallu quantum mystic gibi doğa seçimi mükemmel olur .


5- UV DEĞERLERİ


belki de en önemli noktalardan birisi canavarın sahip olduğu uv değerleridir . canavarımızın detaylı göster deyip uv değerlerini incelemeliyiz . mesela atak gelişime uygun bi canavar var trembling doğa bulduk ama canavarın uv değerleri bunu desteklemelidir .yani mesela atak uv:40 speed uv;40 spatak-defans-spatak uv;20 hp uv;40 olan bi canavar mükemmel gelişir .
ama mesela atak uv;10 spatak uv;45 olan bi canavarı trembling doğada geliştirmek mantıksız olur .
doğası hangi uvleri destekliyosa ona uygun olmalıdır kasıcağımız canavar .


6- TP BASMAK


canavarımizi saldırı ability doğa uv sine göre seçip hazırladıktan sonra kasmaya başlamadan yapacağımız en önemli işte , tp basmaktır . tp basımı pazardan marketten health item başlığı altındaki nutrition itemlerden alınarak yapılabilir . ya da vahşi canavarların her birisi ayrı tp değeri verir savaşıp yenersek veya yakalarsak . atak tp 2 , speed tp 1 gibi .
buna harita ayrıntılarını göster deyip o sayfadan bakabiliriz. canavarımızın doğasına ve uvlerine uygun tp basmalıyız . örn trembling doğadaki bi canavara atak , speed , ve hp tp basmalıyız . bunu hızlandırmak için pazardan double training eşasını alabiliriz . canavarımıza pazardan aldığımız nutrition itemlerinden en fazla 20 tane basabiliriz , bu da 200 tp değeri yapar ancak vahşi canavarlarla savaşıp bu değeri 400 yapabiliriz bunu yaparsak daha iyi olur Smile


7- KASMAYA BAŞLAMA


canavarımızı tüm yukarıdaki basamaklara uygun hazırladıysak artık kasmaya başlayabiliriz ancak hızlı kasmanında teknikleri vardır . bunun için önce canavarımıza pazardan experience armor alıp takın . sonra takıma expert leader abilitysi olan bi tane canavar alın leveli farketmez mesela tuleef ya da sproom . bir de paranız çoksa 84-85 level arası çok exp puanı istiyo pazardan exp mak itemi alıp direk level atlatabiliriz Smile



8- SON

canavarımız kasılmaya hazır artık .100 level yapıp güçlü bi şekilde pvp lerde rakiplerinize korkusuzca meydan okuyabilirsiniz Smile

sürç-i lisan ettiysek affola naçizane tavsiyeler .

DİPNOT


--> canavarınıza 4 saldırı koyabilirsiniz . eğer evrimleşen bi canavarsa evrimleşmeden önce kullanıcağınız bi saldırı varsa onu eklemeyi unutmayın evrimleştikten sonra geri dönüşü olmaz . ancak son evrimleşme halinde canavrınıza o halin saldırılarını pazardan move relearner eşyası alarak öğretebilirsiniz . buna çok dikkat edin . bi ipucu ; hydevil-dualit-predict Smile

--> saldırı seçiminde bunu gücü çok yüksek işte bu demek bazen işe yaramaz . statüs saldırıları efekt veren saldırılar isabet oranı 1000 olan gücü düşük saldırılar stat değerini arttıran saldırılara mutlaka dikkat edin Smile

--> eşya kullanmak etik değil diyenler oldu ama eşya varsa kullanırım diyen arkadaşlar için pazarda held ve battle itemler var onlar pvp lerde çok etkili herşeyi değiştirebilir ona dikkat edin .

--> canavarın her değeri eşit 200-300lerde olacağına atak600 speed600 hp300 veya defasn400 spdefasn400 hp300 gibi olursa daha çok verim alınabilir .

çünkü bazen hız defansı sağlar bazen defans hızın önünü keser gibi Big Grin



--> pvp de saldırı yaparken rakip canavarın hangi saldırılardan ne kadar etkilendiğine hasssaslığına bakın . ve ona göre saldırın . mesela dimagem normal tipi sadlırılardan etkilenmez gidip ona normal saldırı yaparsanız 0 hasar verir öldürücü darbeyi yersiniz Smile mesela water türü canavarlar elektrikten daha çok etkilenir .


--> pvp takımları genelde legendary canavarlardan oluşur . ve legendlerin çoğu Light saldırılardan çok etkilenir dikkatinize Wink


--> takımınızda atak spatak defans ve hız iyi olan canavarlar bulunursa rakibe saldırma ve taktik geliştirme olanağınız o kadar artar . mesela trembling doğalı bi canavara hallu doğalı bi canavar , defansı iyi(blockhead) bi canavara speedi ve atağı iyi olan bi canavar çıkarabilirsiniz .


-->canavarınızın saldırılarını türüne göre belirlemek kısıtlayıcı olabilir .canavarınız fire ateş türüyse ila ona fire saldırılarını yüklemek zorunda değilsiniz
ne kadar çok çeşit saldırınız olursa tabiki doğasına uyumlu o kadar kazanma olasılığınız artar .


-->pvp yaparken netinizin hızından veya lagdan dolayı kasma olabilir sakin sakin basın tuşlara bekleyin Smile çok karşılaştım bu durumla .


-->benim pvp takımım blockhead-yetee , hallu- miro wail-engiron , trembling-dimagem ya da solord ya da alaclipse , gibi olabilirdi mesela Big Grin
#mce_temp_url#


#mce_temp_url#


#mce_temp_url#

      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
(Bu Mesaj 05.02.2013 22:11 değiştirilmiştir. Değiştiren : tunga007.)
02.05.2012 04:27
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Tup2c Çevrimdışı
Canavar Arayıcısı
*

Mesajlar: 11
Üyelik Tarihi: 02.05.2012
Mesaj: #2
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
Çok uzun. Gerekli yerleri okudum sadece. Smile Teşekkürler.
02.05.2012 07:02
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #3
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
(02.05.2012 07:02)Tup2c Yazılan:  Çok uzun. Gerekli yerleri okudum sadece. Smile Teşekkürler.
ne kadar ince nokta var bilsen hepsini tek tek okurdun neyse Smile
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
02.05.2012 08:10
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Tup2c Çevrimdışı
Canavar Arayıcısı
*

Mesajlar: 11
Üyelik Tarihi: 02.05.2012
Mesaj: #4
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
Boş zamanım olunca okucağım acelem olduğu için okuyamıyorum. Smile
Ümitsizim, beni bebekken öldürmeleri gerekirdi,
Ve şimdi beni de fırtınada çaresiz bıraktılar, çıldırıyorum!



2Pac'
02.05.2012 08:17
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #5
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
eyvallah oku mutlaka . yeni başlamışsın faydası olur Smile
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
02.05.2012 08:25
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Garez Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,476
Üyelik Tarihi: 06.05.2011
Mesaj: #6
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
guzel tunga emeğe saygı ama saldırı listesi değişecek ayrıca canavarın statlarıda yani canavara has statlarda canavarn ne yönde kasacağını belirler mesela stellack http://www.monstermmorpg.com/Stellack-Monster-Dex-649
oyunun en hızlı canavarı şuanda stellack yani stellack a speed ağırlıklı doğalar ve speed uv puanının yüksek olması gerek
bana kalırsa stellack a halu doğa en idealidir saldırıları special ağırlıklıdır ve sp at stat değeride yüksektir
ben burada örnekle anlatmışş oldum amam demek istediğim canavarın stat değerlerini de goz onunde bulundurmak
ayrıca yanılmıyorsam ability ler değişecek ve canavara en uygun ability ler verilecek Big Grin
tekrar tebrik ediyorum uğraşmışsın emeğe saygı Smile
[Resim: trc5.png]
02.05.2012 11:41
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #7
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
(02.05.2012 11:41)garez123321 Yazılan:  guzel tunga emeğe saygı ama saldırı listesi değişecek ayrıca canavarın statlarıda yani canavara has statlarda canavarn ne yönde kasacağını belirler mesela stellack http://www.monstermmorpg.com/Stellack-Monster-Dex-649
oyunun en hızlı canavarı şuanda stellack yani stellack a speed ağırlıklı doğalar ve speed uv puanının yüksek olması gerek
bana kalırsa stellack a halu doğa en idealidir saldırıları special ağırlıklıdır ve sp at stat değeride yüksektir
ben burada örnekle anlatmışş oldum amam demek istediğim canavarın stat değerlerini de goz onunde bulundurmak
ayrıca yanılmıyorsam ability ler değişecek ve canavara en uygun ability ler verilecek Big Grin
tekrar tebrik ediyorum uğraşmışsın emeğe saygı Smile
ben bunu yeni başlayanlar için hazırladım herkes ne kasayım en güçlüsü hangisi filan diye sorup duruyo hani bunu okusunlar bi fikir oluşsun genel diğer ayrıntılara kendileri girerler sonra Smile
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
02.05.2012 11:59
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Garez Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,476
Üyelik Tarihi: 06.05.2011
Mesaj: #8
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
yok bukadar ugrasmısın bari tam olsun dedim Big Grin
[Resim: trc5.png]
02.05.2012 12:02
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
dragonrider99 Çevrimdışı
Canavar Uzmanı
****

Mesajlar: 397
Üyelik Tarihi: 24.09.2011
Mesaj: #9
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
Çok güzel olmuş ellerine sağlıkSmile.

Yine de tek katılmadığım nokta şu: pvp'de sadece legendary veya zenithler iyi olmak zorunda değil. Diğer türden olup da iyi yetiştirilmiş bir canavar da pvp'de iyi olabilir. Tabii bu benim düşüncemSmile.
[Resim: 64571476.png]
DRAGON RİDER99

(Bu Mesaj 02.05.2012 12:12 değiştirilmiştir. Değiştiren : dragonrider99.)
02.05.2012 12:05
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #10
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
eyvallah garez Big Grin

dragon bende sana katılıyorum aslında şu an geliştirmekte olduğum canavarların hepsi emmsry Smile ama sağlam bi legend zenith karşısında çok dayanamıyolar ya Smile
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
02.05.2012 12:15
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
dragonrider99 Çevrimdışı
Canavar Uzmanı
****

Mesajlar: 397
Üyelik Tarihi: 24.09.2011
Mesaj: #11
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
Haklısın ama dediğim gibi eğitim meselesi benceSmile. Ama güzel yazmışsın, tekrardan ellerine sağlıkBig Grin.
[Resim: 64571476.png]
DRAGON RİDER99

02.05.2012 12:19
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Thunderbolt_TRC Dışarıda
Süper Bağışçı
******
Süper Bağışçı

Mesajlar: 1,110
Üyelik Tarihi: 22.12.2011
Mesaj: #12
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
Bende dragon rider99 la aynı fikirdeyim .Alper zenith ve ya legendary olması gerekmiyor pvp canavarının iyi olması için .Ama olsun yinede eline sağlık.Emissary lerin de en hızlısı Drocloud. Bence o pvp için çok iyi bir canavar ona Trembling yakışır baya Smile Bazı arkadaşlar Halucination diyor ama bence Hallucination olunca Drake Dance boşa gidiyor. Trembling olunca daha iyi olur bence . Alakasız ama olsun Smile
Şunu demek istiyorum :
Eline sağlık Smile
J.W
Burdayız!
02.05.2012 12:32
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #13
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
eyvallah saolun sizde yazın böyle bilmeyenler öğrensin amaç bu zaten ben ortayı açtım golü de siz atın dmi Big Grin
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
02.05.2012 12:52
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Thunderbolt_TRC Dışarıda
Süper Bağışçı
******
Süper Bağışçı

Mesajlar: 1,110
Üyelik Tarihi: 22.12.2011
Mesaj: #14
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
tabi ya ben gol kralıyım Big Grin
J.W
Burdayız!
02.05.2012 12:58
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Thunderbolt_TRC Dışarıda
Süper Bağışçı
******
Süper Bağışçı

Mesajlar: 1,110
Üyelik Tarihi: 22.12.2011
Mesaj: #15
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
Yazım hatası buldum Smile
"7- KASMAYA BAŞLAMA


canavarımızı tüm yukarıdaki
basamaklara uygun hazırladıysak artık kasmaya başlayabiliriz ancak hızlı
kasmanında teknikleri vardır . bunun için önce canavarımıza pazardan experience armor alıp takın . sonra takıma expert leader abilitysi olan bi tane canavar alın leveli farketmez mesela tuleef ya da sproom . bir de paranız çoksa 84-85 level arası çok exp puanı istiyo pazardan exp mak itemi alıp direk level atlatabiliriz [img]images/smilies/smile.gif[/img]"

exp mak itemi demişsin exp max olacaktı marketten arayıp da bulamayanlar olmasın diye söyledim Smile
J.W
Burdayız!
(Bu Mesaj 09.05.2012 17:02 değiştirilmiştir. Değiştiren : Thunderbolt_TRC.)
02.05.2012 14:09
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
HeaT Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,851
Üyelik Tarihi: 05.05.2011
Mesaj: #16
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
konu için teşekkürler ama bu konunun inglizce halini geçen günlerde gördüm ben ingilizce forumda acaba alıntı yaparak çevirdinmi merak ettim Smile çevirmek de zor iş Smile
[Resim: adszzzrj.png]
02.05.2012 15:17
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #17
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
(02.05.2012 15:17)HeaTsHoT Yazılan:  konu için teşekkürler ama bu konunun inglizce halini geçen günlerde gördüm ben ingilizce forumda acaba alıntı yaparak çevirdinmi merak ettim Smile çevirmek de zor iş Smile
hayır hayır kesinlikel tamamen orijinal Smile ya bana hep soranlar oluyodu napalım needelim filan diye gece oturdum bildiğim kadarıyla yazdım hatta ing chatte de paylaştım adamlar çevirmesi zor ama yinede sağol dediler Smile

sizde paylaşmak istediklerinizi yazın oyuna yeni katılan arkadaşlar faydalansın basit bişey bu zaten güncel kalırsa herkes paylaşırsa öğreniriz beraber eyvallah .
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
02.05.2012 22:03
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
HeaT Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,851
Üyelik Tarihi: 05.05.2011
Mesaj: #18
Cvp: PVP Canavarı Hazırlamak
ingilizce forumda ben görmüştüm dur linkini atayım Smile

http://forum.monstermmorpg.com/Thread-Th...0#pid73740

çok benzer ama senin anlatımın daha güzel Smile
[Resim: adszzzrj.png]
03.05.2012 22:16
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #19
RE: PVP Canavarı Hazırlamak
ne yazmışım be zamanında Smile
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
05.02.2013 22:12
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
HeaT Çevrimdışı
Canavar Efendisi
*****

Mesajlar: 1,851
Üyelik Tarihi: 05.05.2011
Mesaj: #20
RE: PVP Canavarı Hazırlamak
şimdi tekrar yazman gerekecek heralde baksana bütün saldırılar felan her şey değişti Big Grin
[Resim: adszzzrj.png]
05.02.2013 22:14
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #21
RE: PVP Canavarı Hazırlamak
öyle öyle ama ana mantık aynı  hemen hemen Smile
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
05.02.2013 22:22
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #22
RE: PVP Canavarı Hazırlamak
bi zamanlar oynamışız ya keşk ezamanım olsa da böyle oynayabilsem ama eskiler gidiyo yavaş yavaş yenilerle de tanışamayınca  olmuyo ama oyunun ayrı yeri var bende .
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
(Bu Mesaj 20.05.2013 00:14 değiştirilmiştir. Değiştiren : tunga007.)
20.05.2013 00:02
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
beeman1995 Çevrimdışı
Canavar Arayıcısı
*

Mesajlar: 22
Üyelik Tarihi: 24.09.2011
Mesaj: #23
RE: PVP Canavarı Hazırlamak
emeğe saygı eline sağlık..
20.05.2013 09:50
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
tunga007 Çevrimdışı
Canavar Savaşcısı
***

Mesajlar: 115
Üyelik Tarihi: 12.03.2012
Mesaj: #24
RE: PVP Canavarı Hazırlamak
(20.05.2013 09:50)beeman1995 Yazılan:  emeğe saygı eline sağlık..
eyv bunu bi güncellemek lazım
      



           saf güç  ,  taktiğe boyun eğer  . 
20.05.2013 18:56
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla  Subscribed Users 0


Who read this thread?
6 User(s) read this thread:
lordmage, muhammet199797, V0LLKRASSHER, Geraz_2000, mert53, 0rit0

Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir