Konu Kapalı
  • 1
  • ..
  • 6
  • 7
  • 8(current)
  • 9
  • 10
  • 11
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4.33/5 - 6 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PvP turnuvası
(09.04.2012, 17:58)akgun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aynen aynen utkunun dediği gibi 1.2. maçların kazananı 3.4.maçların kazananları böyle gitsin öyle daha kolay olur ihsan olurmu
tekrar kura çekilmesine gerek kalmaz bu sayede
(09.04.2012, 18:32)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09.04.2012, 17:58)akgun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aynen aynen utkunun dediği gibi 1.2. maçların kazananı 3.4.maçların kazananları böyle gitsin öyle daha kolay olur ihsan olurmu
tekrar kura çekilmesine gerek kalmaz bu sayede
hacı zaten güçlü olan finale çıkar balına balına finale çıkılmaz ki yani bence çeyrek final yarı final olsun
J.W
Burdayız!
utku nun dedıgıne ınanmayın 5. sıradakıler tam kendısıne gore rahatca fınale cıkacak Big Grin
tek sorun otisi gecmesi suan Big GrinBig Grin
(09.04.2012, 15:57)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09.04.2012, 15:31)hacii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: geçmiş olsun utku Big Grin

niye değiştiki onceki guzeldi bence
işlerine gelmeyince değiştiriyolar tabi. neyse yav bana farketmez
ben değitirmek istemedim zaten akgün kardeşim istediği için oyle yaptım.kırmayım onu dedim.


J.W
Burdayız!
ıkı kuradada hep nıye sana cano cıkıyor ihsan :d
utku veya otis sizle yerdeğiştirse nasıl olur :d
(09.04.2012, 20:19)hacii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ıkı kuradada hep nıye sana cano cıkıyor ihsan :d
utku veya otis sizle yerdeğiştirse nasıl olur :d
ben birini almak isteseydim sempatik 54 ü karşıma alırdım canı niye alıyım hem otis le utku yapıyor onlar itiraz etmiyor sen itiraz ediyorsunTongue
J.W
Burdayız!
itiraz değil ya benımkısı
ıkı cekılısdede sana aynı denk gelmesı garıp gıttı
olasılıgını hesaplayınca :d

biliyorum zaten şaka yaptım
evet spi çıkmasından fazla olasılık ama olsunBig Grin

TongueTongue Tongue Tongue Tongue Big Grin
J.W
Burdayız!
benim için fark etmez şampiyon olacak kişi benle yapacaktır ya finalde ya ilk turda
evet turnuva cumartesi günü saat 21:00 de
J.W
Burdayız!
turnuvaya hala alım varmı bittimi
bitti ama 2 kişi daha alabiliriz 1 kişi olmaz
J.W
Burdayız!


peki bana ait başka hesaplardanda katıla bilirmiyim yani 6 tane canavar verecem başka hesaba onlada katılacağım

yani katılına biliniyormu ona göre ben 2 değil 4 kişilik karo yine çıkartırım
kazanma oranını artırıyor ya ondan olamaz yani yasak ilk sayfadada yazıyor zaten
J.W
Burdayız!
ihsan ilk sayfayı düzeltsene. turnuva tarihi 13ü yazıyo mesela onu düzelt 14ü olduğunu belirt. kuraları da yazsan iyi olur kolaylık olur
tmm afedersin düzeltiyorum

düzellttim

J.W
Burdayız!
Bizim clandan ya kanber ya ben final oynıcak değilmi müdür final oynamadan dönmek yok Big Grin inş. allah büyük Wink
 trc2.png
                                            ☭ ★
beklerim sizden Big Grin
J.W
Burdayız!
(10.04.2012, 20:28)muhammetihsan54 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beklerim sizden Big Grin
olucak olucak benden olmassa kanber den olucak acayip iyi Big Grin


 trc2.png
                                            ☭ ★
o da olmazssa benden olurBig Grin
J.W
Burdayız!
kanber mi iyi?

3 pokemle sızın bır cogunuza kafa tuttum :d gercek pvp takımınız mıydı bılmıyorum

bazılarınızı yendım bazılarınızın yarısını goturdum

klanda en ezık olarak bunu ben yaptım

ustalarım neler yapacak gorecegız

otis ve utku karsı karsıya gelmesın 3 fınalıst bızden Big Grin
akgunun rakıbı ıkısınden bırı olsun mesela gorelım sonucu Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinTongue
(10.04.2012, 23:50)hacii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kanber mi iyi?

3 pokemle sızın bır cogunuza kafa tuttum :d gercek pvp takımınız mıydı bılmıyorum

bazılarınızı yendım bazılarınızın yarısını goturdum

klanda en ezık olarak bunu ben yaptım

ustalarım neler yapacak gorecegız

otis ve utku karsı karsıya gelmesın 3 fınalıst bızden Big Grin
akgunun rakıbı ıkısınden bırı olsun mesela gorelım sonucu Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinTongue
Beni bilen biliyor hacı Smile


.KANBER.
uzatmayın, birbirinizi kışkırtacak lafları bırakın. hırs yapılacak bişey değil eğlencesine yapıyoruz turnuvayı. Maçlar yapılsın ondan sonra görülecek zaten kim finalde kim değil
ben sildim mesajımı kanber sen de sil
hacii de silsin
J.W
Burdayız!
(10.04.2012, 13:01)muhammetihsan54 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: evet turnuva cumartesi günü saat 21:00 de
Biraz daha erken yapabilir miyiz?

64571476.png
DRAGON RİDER99

kaç gibi mesela
J.W
Burdayız!
Akşam 7 gibi.
64571476.png
DRAGON RİDER99

(11.04.2012, 15:01)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: uzatmayın, birbirinizi kışkırtacak lafları bırakın. hırs yapılacak bişey değil eğlencesine yapıyoruz turnuvayı. Maçlar yapılsın ondan sonra görülecek zaten kim finalde kim değil
daha bu forumda bir tane bile olsun kışkırtıcı kelime kullanmadım bana söz hakkı doğmuş cevap verdim bende olay bu.

.KANBER.
çok erken ya tolga katılamıyor bu sefer sen o zaman senin maçını 7 de yapalım akgün saat 21 de yapar
J.W
Burdayız!
O nasıl olacak?
64571476.png
DRAGON RİDER99

  • 1
  • ..
  • 6
  • 7
  • 8(current)
  • 9
  • 10
  • 11

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: