Konu Kapalı
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni email açma etkinliği
#1
Wink 
daha fazla lazım degil henuz baslamadiysanız
#2
ben yine açarım da salı gününden sonra vaktim olacak. ne zamana kadar bu mail işleri?
#3
Yeni email açma etkinliği ne kadar sürecek

RAPTORREXXA---TİTAN


Zack_pose.png
#4
şimdilik süre sınırı yok ama en geç 2 hafta diyelim
#5
Bir kişi  birden fazla yapabiliyor mu? Smile
#6
tugay sana serbest Smile ac acabıldıgın kadarıyla olmazsa ben senden alırım bostakılerı Big Grin
#7
Ayıp ettin ben yapabilirm diye düşündüğüm için öyle söyledim Big Grin
#8
benım guvenım var sana yaparsın sen başarırsın Big Grin 250 kendıne 250 bana Big Grin simdiden tesekkurler Big Grin
#9
skype zorunlu mu gene... yaptığımız notepad i bi upload sitesine yükleyip link i msj atsak olmaz mı ? Smile
[sup]Buraları Eskiden HEP Dutluktu...[/sup]
#10
açıp ne yapıyoruz acaba
Oyundaki Nicklerim Galatar ve Galatars
Not:galatars'ı kullanıyorum.

Selim'in Yeri Forum beklerim.(Bilgi ve oyun forumu)

http://www.seliminyeri.net/forum.aspx 

Arkadaşlar siteme üye olursanız sevinirim.
             TÜRKİYE CANAVAR USTALARI
               TRC
#11
(18.02.2013, 20:11)lordmage Adlı Kullanıcıdan Alıntı: açıp ne yapıyoruz acaba

bu emailler ile ben eski hesaplara mail yolluyorum

(18.02.2013, 19:51)lekad Adlı Kullanıcıdan Alıntı: skype zorunlu mu gene... yaptığımız notepad i bi upload sitesine yükleyip link i msj atsak olmaz mı ? Smile

upload sitesi degilde bana email atarsınız
#12
eski hesaplara mail yollamak için tek 1 adres kullansan yetmiyo mu
#13
(18.02.2013, 21:02)CeFurkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tamam

(18.02.2013, 20:11)lordmage Adlı Kullanıcıdan Alıntı: açıp ne yapıyoruz acaba

bu emailler ile ben eski hesaplara mail yolluyorum

(18.02.2013, 19:51)lekad Adlı Kullanıcıdan Alıntı: skype zorunlu mu gene... yaptığımız notepad i bi upload sitesine yükleyip link i msj atsak olmaz mı ? Smile

upload sitesi degilde bana email atarsınız
Oyundaki Nicklerim Galatar ve Galatars
Not:galatars'ı kullanıyorum.

Selim'in Yeri Forum beklerim.(Bilgi ve oyun forumu)

http://www.seliminyeri.net/forum.aspx 

Arkadaşlar siteme üye olursanız sevinirim.
             TÜRKİYE CANAVAR USTALARI
               TRC
#14
bugün başladım 500 tane yapayım dedim Smile 1.5 saatte 86 tane oldu vazgeçtim haha  Smile
[sup]Buraları Eskiden HEP Dutluktu...[/sup]
#15
o 86 taneyi bana verebilirsin istiyorsan Tongue Big Grin
adszzzrj.png
#16
tamamlayanlar bana özel mesaj atsın email vericem
#17
en kısa sürede lazım arkadaşlar
#18
ben pazar gününe kadar tamamlamaya çalışacağım inşAllah
adszzzrj.png
#19
sırf lazım diye bugün bitirdim Smile ancient felan lazım olduğundan değil yani Tongue
[sup]Buraları Eskiden HEP Dutluktu...[/sup]

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: