Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni versiyondan beklentılerınız
#1
exp eksiye gitmesın
npc ler exp max, ultimate box gıbı onemlı esyalar versın
toplama işlemi kalksın
#2
toplama işlemi kalksın hariç hepsi . geriye zten 2 tane kalıyor
J.W
Burdayız!
#3
Toplama işleminin şimdilik kalkacağını sanmıyorum botlara karşı tek koruma görevi toplamada, ama diğerleri olmalı hele de 1. kesinlikle olmalı.
.KANBER.
#4
b8bm8.jpg

buda bızım londra Big Grin
#5
(30.07.2012, 17:29)hacii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: b8bm8.jpg

buda bızım londra Big Grin
konuyla alakası ne abi havamı atıyon yoksa Tongue Big Grin
.KANBER.
#6
ewina istemıstı de atayım foruma demıstım
kiraladıgımız evın balkonundan bır gorunum :d
bir başlık acmayayım dedım fazladan
#7
sizde beklentılerınızı yazın sadece katılıyorum katılmıyorum demek yerıne :d
#8
Biraz bulanık çıkmış ama neyse Big Grin
.KANBER.
#9
heyecandan elim titremıs cekersen Big Grin
#10
Daha çok canavar ve daha eğlenceli bir oyun bekliyorum Big Grin Daha çok emiss ve daha güçlü emissler olsun
#11
EXP eksiye gitme olayı duracak gibi gözüküyor yani onunla alakalı bir şey yapılmadı daha
NPC ler zaten iyi itemler verecek
Toplama işleminin kalkması ise
imkansız.
adszzzrj.png
#12
süper haber
J.W
Burdayız!
#13
Exp eksiye gitmiyecekse legendarylerle avlama olayı biticek gibi gözüküyor Big Grin
#14
Toplama işlemi nedir
#15
(30.07.2012, 21:33)DiableJambe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Exp eksiye gitmiyecekse legendarylerle avlama olayı biticek gibi gözüküyor Big Grin
Yo alakası yok Smile gereken levele direk gidecek canavar 10 levelde 7m expsini tamamlamış canavar için 90 level atlatmak gerekmicek Smile
.KANBER.
#16
(30.07.2012, 21:49)ayola2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Toplama işlemi nedir
100 canavarda bir gelen bir 65+10 22+3 gibi örneklerle karsımıza gelen bizden sonucunu istediği vermediğimiz taktirde bir işlem yapamadığımız durum Big Grin Big Grin
.KANBER.
#17
(30.07.2012, 17:30)kanber Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30.07.2012, 17:29)hacii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: b8bm8.jpg

buda bızım londra Big Grin
konuyla alakası ne abi havamı atıyon yoksa Tongue Big Grin
Ben istedim atmasını Big Grin
Way canına adam kraliçe yi görmüş yaw .d
#18
elizabeth'i görmüş desene bilmem kaçıncı elizabeth Big Grin
.KANBER.
#19
Benim beklentim bu depo kısmında bi alan olsun pvplikler die karışmasın diğerleriyle zor oluyo ayırmak

(30.07.2012, 23:20)kanber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: elizabeth'i görmüş desene bilmem kaçıncı elizabeth Big Grin
Hacı abi
elizabeth teyzeyi gördün mü :d
#20
parasutle atlayanları gordum ama içlerınde o varmıydı secemedım :d
#21
yani koca olimpiyata gitmişsin ama ona dikkat etmedin, yüzyılın olayını görebilirdin ama kaçırdın yani Big GrinBig Grin
#22
(30.07.2012, 21:56)kanber Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30.07.2012, 21:33)DiableJambe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Exp eksiye gitmiyecekse legendarylerle avlama olayı biticek gibi gözüküyor Big Grin
Yo alakası yok Smile gereken levele direk gidecek canavar 10 levelde 7m expsini tamamlamış canavar için 90 level atlatmak gerekmicek Smile
he ben bir canavar sadece 1 seviye atlatabilecek maximum zanettim -ye gitme yok denince Big Grin
#23
oyunda cokca doga var bunların yarısını silsek hiç fena olmaz :d
#24
Burası bizim Malatya ya benziyor Big GrinTongueTongue
bu arada gercekten fazla doga var 1 kac tanesi silinse iyi olur :d
trc5.png
#25
daha iyi doğalar olabilir yada daha sade mesala sp atack artar atack düşer sadece Big Grin npclerden her tür item gelsin Big Grin ultimate box gibi Big Grin
adanali1984 / adanaliyik

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: