Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kısayol tuşları (hot keys)
#1
mrb arkadaşlar, yabancilarin forumunda gördüğüm bir yenilik teklifi var oyunla ilgili, ve bunun icin destekciler bulmak istiyorlar. ben okudum ve hoşuma gitti. o yuzden size de aktarmak istedim umarim sizin de istediginizbirseydir.
Kısayol tuşları yani hot keys.
burada bahsedilen kısayol tuşlarından kasıt klawyedeki yön tuşları gibi, monster radar, ram, monster player, vs canawar aramalarının ve savaş ve kac seceneklerinin de klawye uzerinden atanacak bir kısayol tusu sayesinde tek tusla yapilmasi ve böylece her seferinde bir takım fazlalık işlemlerden kurtulmamız.. özellikle hizli kasmak icin ugrasirken oyunda lag varken veya belirli bir monsteri ararken, (yani pek cok durumda Smile ) oldukca kullanişli bir sistem olur bence..
eger sizde bu fikri desteklerseniz lütfen yaziya yorum bırakınız. teşekkürler..
#2
evet Stone Smash - Fly - Ram gibi önce canavara tıklanıp sonra saldırıya tıklanması gereken durumlar için kısayol tuşu bence de gerekiyo. bir de Attractive Player eşyası için kısayol tuşunun gerektiğini düşünüyorum
#3
bencede gerekli en çok da ram kullanırken.ram'lı boxmon'un üstüne basıyorsun istediğin boxmon çıkmadıysa kaç diyorsun sonra bir daha ram'lı boxmon'un üzerine bas .......Big Grin
J.W
Burdayız!
#4
dedıklerınız tam bır işkence Tongue
#5
boxmon nedir abi yaw bence eski gelenekler yaşasın hepsine "poke" diyelim Big Grin
#6
seni sectim pikachu :d
#7
bisürü de pikachu kasmıştım ben eski oyunda, sonra saçma sapan bi canavara dönüştü bu oyuna geçtiğimizde Big Grin
#8
evet ram konusunda haklısınız sadece fly stone smash ve ramda olması yeter bence
trc5.png
#9
Herkes hemfikir oyunda kısa yol tuşları olması konusunda
.KANBER.
#10
pikacu neysede exp degerı cok pokeler gercekten sacma bırseye donusmus
o kadar da ugrasmıstım kasmak ıcın
#11
aynen bende de eskiden 8Mlik olan pokelerin hepsi vardı ve eskiden çok çok zor kasılıyolardı. 4Mliklere falan dönüştü onlar
#12
Merhabalar oyuna yeni katıldım ve aktif bir oyuncu olmayı düşünüyorum... Bence de olmalı böyle bir şey, canavar ararken kaça bas ram kullan kaç ram kaç ram zor oluyor... Big Grin
#13
Ben Katılıyorum Rama tıkla canavarı istemiyorsan kaç de sonra yeniden rama tıkla canavarı istemiyorsan kaç de sonra yeniden .... kısacası ölme eşşeğim ölme Big Grin
                    
          Sempatik54
#14
hakkaten zor oluyo da Ram falan da çok kullanılan saldırılar değil aslında, umarım Furkan başkan okur bu konuları da ona göre yapar yenilikleri
#15
sizin de destek verdiginizi gordugume cok sevindim arkadaslar Smile.. yabancilarda da isteyen kişi cok fazla.. umarim en kisa zamanda yönetim bu talebi görür de kisayol tuslari da gelecek yeniliklerin arasına eklenir Smile..
#16
+1 katılıyorum
#17
Crimsn aktif olmayan konuyu aktifleştirmeyelim lütfen. forum kurallarına aykırı .
J.W
Burdayız!

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: