Cevapla  Subscribed Users 0
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sa
Orochiares Çevrimdışı
Canavar Çaylağı

Mesajlar: 8
Üyelik Tarihi: 31.03.2012
Mesaj: #1
Wink sa
konuyu yanlış yeremi açtım bilmiyom ama Angel
oyundaki çizimler niyese hoşuma gitmedi bi kısmı eğer bizde çizip yollarsak oyuna koyarsınız dimi [monster diyom]
[çizmim bu tip konularda güzeldir ama tek sorun pc ye nasıl atcağım]
01.04.2012 08:32
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
hacici Çevrimdışı
Banlanmış Oyuncu

Mesajlar: 85
Üyelik Tarihi: 21.03.2012
Mesaj: #2
RE: sa
who are u ??
01.04.2012 08:36
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Orochiares Çevrimdışı
Canavar Çaylağı

Mesajlar: 8
Üyelik Tarihi: 31.03.2012
Mesaj: #3
Cvp: RE: sa
(01.04.2012 08:36)hacici Yazılan:  who are u ??
türkçe konuş -_-
01.04.2012 08:38
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Thunderbolt_TRC Dışarıda
Süper Bağışçı
******
Süper Bağışçı

Mesajlar: 1,110
Üyelik Tarihi: 22.12.2011
Mesaj: #4
RE: sa
CeFurkan 'ın beğenmesi gerekiyor . CeFurkan beğenirse koyar oyuna . Ama çok güzel hatta mükemmel olması gerek.
J.W
Burdayız!
01.04.2012 09:12
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
uTku34 Çevrimdışı
Banlanmış Oyuncu

Mesajlar: 1,082
Üyelik Tarihi: 10.03.2012
Mesaj: #5
RE: sa
oyundaki resimleri beğenmiyosan iyi çizim yapman lazım. çiz koy foruma, oyunun admini beğenirse ekleyecektir. remake takımı var çizimler için. eski çizimleri yeniliyolar, bi iki iyi çizim yap belki sen de remake yapanlardan olursun
01.04.2012 11:28
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Orochiares Çevrimdışı
Canavar Çaylağı

Mesajlar: 8
Üyelik Tarihi: 31.03.2012
Mesaj: #6
Cvp: RE: sa
(01.04.2012 11:28)uTku34 Yazılan:  oyundaki resimleri beğenmiyosan iyi çizim yapman lazım. çiz koy foruma, oyunun admini beğenirse ekleyecektir. remake takımı var çizimler için. eski çizimleri yeniliyolar, bi iki iyi çizim yap belki sen de remake yapanlardan olursun
biara denicem

ama kendim başka şeyler çizcem yapılmışları deil ????
tmm
(Bu Mesaj 01.04.2012 12:02 değiştirilmiştir. Değiştiren : Orochiares.)
01.04.2012 11:58
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
uTku34 Çevrimdışı
Banlanmış Oyuncu

Mesajlar: 1,082
Üyelik Tarihi: 10.03.2012
Mesaj: #7
RE: sa
o da olur kafana göre takıl işte Big Grin
01.04.2012 14:49
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla  Subscribed Users 0


Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir