Konuyu Oyla:
> Merhaba arkadaşlar. Bilgisayar yapay zekası için bir güncelleme yaptım
> Canavar seçerken, herhangi bir yapay zeka kullanılmıyor. Bilgisayar sırası ile seçiyor Canavar'ları
> Saldırı seçimi ise aşağıdaki şekilde gerçekleşiyor
> İlk başta Status kategorisinde bir saldırı mı kullanacak yoksa Physical veya Special kategorimi kullanacak belirliyor
> Eğer bilgisayar tarafından yönetilen Canavarda en az 1 adet Status kategorisinde saldırı varsa, %25 ihtimal ile status kategori saldırı yapmaya karar veriyor
> Eğer status kategori saldırı yapmaya karar verdiyse, status kategori sahip olduğu saldırılardan bir tanesi rastgele seçiliyor
> Eğer Canavar hiç bir status kategori saldırıya sahip değilse yapay zeka devreye giriyor
> Sahip olduğu saldırıların tahmini güçleri aşağıdaki şekilde hesaplanıyor
> İlk olarak saldırının Base Power gücü hesaplanıyor
> Daha sonra rakip Canavar'ın bu saldırıya olan tip dayanıklılığı ile bu güç bölünüyor
> Daha sonra saldırının accuracy yani isabet % si ile elde edilen güç çarpılıyor
> Daha sonra saldırının priority yani önceliği dikkate alınıyor. Her 1 priority %25 güç arttırıyor. Eğer priority negatif ise %25 güç azaltıyor
> Daha sonra Stab bonus hesaplanıyor. Yani saldırı ve saldırı yapan Canavar aynı tip ise. Stab bonus hesaplanırken Bonus Damage yeteneğide dikkate alınıyor
> Daha sonra bu yetenekleri kontrol ediyor ve buna göre saldırının base power gücünü modifiye ediyor
> Bütün Immunity yetenekleri, Beyond Type, Expert Defender, Camouflage, bütün tip Novice, Expert ve Master, bütün kategori Novice, Expert ve Master yetenekleri, bütün tip Mania yetenekleri
> Daha sonra saldırının kategorisine göre elde edilen güç rakip Canavar'ın defens veya spdefens stat değerine bölünüyor ve tahmini güç elde ediliyor
> En son tahmini güçleri hesaplanan saldırılar sıralanıyor yüksekten aşağıya doğru
> Daha sonra hangi saldırı seçileceği aşağıdaki şekilde belirleniyor
> %1 ihtimal ile, sahip olduğu en zayıf saldırı seçiliyor
>%5 ihtimal ile, en zayıf saldırıdan bir önceki saldırı seçiliyor. Yani örneğin 4 saldırı varsa 3., 3 saldırı varsa 2. seçiliyor
>%10 ihtimal ile, en güçlü saldırıdan bir sonraki saldırı seçiliyor. Yani 4 saldırı varsa 2., 3 saldırı varsa 1. saldırı
>%84 ihtimal ile en güçlü saldırı seçiliyor
> Sistemi önerileriniz ile iyileştirebiliriz
> Bu sistem tüm vahşi Canavar, NPC Canavar, Bilgisayar kontrollü PvP ve ELO PvP Lig maçlarında geçerlidir
> Yapay zeka şu anda saldırıların yan etkilerini göz önüne almıyor. Bu konuda varsa önerileriniz bekliyorum
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
>> Hava durumu ve kullanılan saldırının tipini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
>> Stab damage yani aynı tip hasar bonusunu hesaba katıyor
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
> Canavar seçerken, herhangi bir yapay zeka kullanılmıyor. Bilgisayar sırası ile seçiyor Canavar'ları
> Saldırı seçimi ise aşağıdaki şekilde gerçekleşiyor
> İlk başta Status kategorisinde bir saldırı mı kullanacak yoksa Physical veya Special kategorimi kullanacak belirliyor
> Eğer bilgisayar tarafından yönetilen Canavarda en az 1 adet Status kategorisinde saldırı varsa, %25 ihtimal ile status kategori saldırı yapmaya karar veriyor
> Eğer status kategori saldırı yapmaya karar verdiyse, status kategori sahip olduğu saldırılardan bir tanesi rastgele seçiliyor
> Eğer Canavar hiç bir status kategori saldırıya sahip değilse yapay zeka devreye giriyor
> Sahip olduğu saldırıların tahmini güçleri aşağıdaki şekilde hesaplanıyor
> İlk olarak saldırının Base Power gücü hesaplanıyor
> Daha sonra rakip Canavar'ın bu saldırıya olan tip dayanıklılığı ile bu güç bölünüyor
> Daha sonra saldırının accuracy yani isabet % si ile elde edilen güç çarpılıyor
> Daha sonra saldırının priority yani önceliği dikkate alınıyor. Her 1 priority %25 güç arttırıyor. Eğer priority negatif ise %25 güç azaltıyor
> Daha sonra Stab bonus hesaplanıyor. Yani saldırı ve saldırı yapan Canavar aynı tip ise. Stab bonus hesaplanırken Bonus Damage yeteneğide dikkate alınıyor
> Daha sonra bu yetenekleri kontrol ediyor ve buna göre saldırının base power gücünü modifiye ediyor
> Bütün Immunity yetenekleri, Beyond Type, Expert Defender, Camouflage, bütün tip Novice, Expert ve Master, bütün kategori Novice, Expert ve Master yetenekleri, bütün tip Mania yetenekleri
> Daha sonra saldırının kategorisine göre elde edilen güç rakip Canavar'ın defens veya spdefens stat değerine bölünüyor ve tahmini güç elde ediliyor
> En son tahmini güçleri hesaplanan saldırılar sıralanıyor yüksekten aşağıya doğru
> Daha sonra hangi saldırı seçileceği aşağıdaki şekilde belirleniyor
> %1 ihtimal ile, sahip olduğu en zayıf saldırı seçiliyor
>%5 ihtimal ile, en zayıf saldırıdan bir önceki saldırı seçiliyor. Yani örneğin 4 saldırı varsa 3., 3 saldırı varsa 2. seçiliyor
>%10 ihtimal ile, en güçlü saldırıdan bir sonraki saldırı seçiliyor. Yani 4 saldırı varsa 2., 3 saldırı varsa 1. saldırı
>%84 ihtimal ile en güçlü saldırı seçiliyor
> Sistemi önerileriniz ile iyileştirebiliriz
> Bu sistem tüm vahşi Canavar, NPC Canavar, Bilgisayar kontrollü PvP ve ELO PvP Lig maçlarında geçerlidir
> Yapay zeka şu anda saldırıların yan etkilerini göz önüne almıyor. Bu konuda varsa önerileriniz bekliyorum
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
- All shield abilities such as: Shield Novice, Shield Expert, Shield Master, Bug Shield...
- All mania abilities such as: Bug Mania, Dark Mania, Dragon Mania...
- All novice, expert and master abilities such as: Accuracy Novice, Attack Expert, Bug Master, Critic Novice...
- Move Expert
- Beyond Type
- Expert Defender
- Camouflage
- Assassin
- Competition
- Observer
- Charger
- Flame Body
- Frost Body
- Bonus Damage
>> Hava durumu ve kullanılan saldırının tipini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
- Brutal Weapon
- Razor Claw
- Epic Hammer
- All Crystals such as Bug Crystal, Electric Crystal
- Mystical Weapon
- Superior Weapon
>> Stab damage yani aynı tip hasar bonusunu hesaba katıyor
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
- Double Power No Item Hold: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost Foe: Yes
- More Damage More Foe HP: Yes
- Use Enemy Attack Stat: Yes
- Use Enemy Defense No SpDefense: Yes
- Damage Equal Level: Yes
- More Damage More User HP: Yes
- Opponent Current Hp Damage Percent:
- Power Increase Foe Hold Item Percent:
- User Current Hp Damage Percent:
- Constant Damage
- Less HP More Power: Yes
- Constant Random Damage: Yes
- Works Only On Sleeping Foe: Yes
- Multiple Hit
- Double Power If Goes Last: Yes
- Double Damage Half User MaximumHP: Yes
- More Damage As Faster: Yes
- More Damage As Faster Ratio: Yes
- UV Based Attack: Yes
- Level Based Random Damage: Yes
- Level Based Random Damage 2: Yes
- Constant Random Power: Yes
- HappinessDamage
- FrustrationDamage
- Double Damage Sleep Foe: Yes
- Double Damage If Cloudless Weather: Yes
- Double Damage If Cloudy Weather: Yes
- Double Power When Status Problem: Such as poisoned
- Double Power On Status Problem Target
- Power Equal Level: Yes
28.05.2016, 16:30
vay be
foruma şöyle bi baktım da,eskiden cıvıl cıvıl olan oyun şimdi terkedilmiş krallık gibi
sanki insanlar yemeklerini ocakta bırakıp çekip gitmiş gibi
elites,TRC...
foruma şöyle bi baktım da,eskiden cıvıl cıvıl olan oyun şimdi terkedilmiş krallık gibi
sanki insanlar yemeklerini ocakta bırakıp çekip gitmiş gibi
elites,TRC...
28.05.2016, 16:33
oyunların gigalara çok mu ihtiyacı vardı be admin
28.05.2016, 16:34
anci ler yetmedi mi
10.06.2016, 11:56
> Aşağıdaki linkte efektler dosyası bulunuyor. Buradan saldırılara bakabilir ve efektlerini, çalışma mantığını görebilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
> > Bu dosyayı lütfen okuyunuz. Böylece bize tavsiyelerde bulunabilirsiniz ve bizde yapay zeka sistemini geliştirebiliriz
> > https://www.monstermmorpg.com/move_effects.xlsx
> 10 Haziran 2016 muazzam bir yapay zeka güncellemesi yapıldı. Yapay zeka artık aşağıdaki tüm faktörleri hesaplıyor. Geriye tek kalan şey status saldırıları. Bunlar için detaylı tavsiyeler yaparsanız sistemi iyileştirebiliriz.
>> Aşağıdaki tüm yetenekleri hesaba katıyor
- All shield abilities such as: Shield Novice, Shield Expert, Shield Master, Bug Shield...
- All mania abilities such as: Bug Mania, Dark Mania, Dragon Mania...
- All novice, expert and master abilities such as: Accuracy Novice, Attack Expert, Bug Master, Critic Novice...
- Move Expert
- Beyond Type
- Expert Defender
- Camouflage
- Assassin
- Competition
- Observer
- Charger
- Flame Body
- Frost Body
- Bonus Damage
>> Aşağıdaki tüm eşyaları hesaba katıyor
- Brutal Weapon
- Razor Claw
- Epic Hammer
- All Crystals such as Bug Crystal, Electric Crystal
- Mystical Weapon
- Superior Weapon
>> Düşmanın tip hasar değerlerini hesaba katıyor. Yani mesela Fire Ice tipine göre ne kadar etkili vs
>> Saldırı kategorisini, saldırı tipini, düşmanın tipini, saldırının kritik seviyesini hesaba katıyor
>> Aşağıdaki tüm saldırı efektlerini hesaba katıyor. Yukardaki saldırılar excel dosyasından bunlara bakabilirsiniz
- Double Power No Item Hold: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost: Yes
- Power Increase Based On Stat Boost Foe: Yes
- More Damage More Foe HP: Yes
- Use Enemy Attack Stat: Yes
- Use Enemy Defense No SpDefense: Yes
- Damage Equal Level: Yes
- More Damage More User HP: Yes
- Opponent Current Hp Damage Percent:
- Power Increase Foe Hold Item Percent:
- User Current Hp Damage Percent:
- Constant Damage
- Less HP More Power: Yes
- Constant Random Damage: Yes
- Works Only On Sleeping Foe: Yes
- Multiple Hit
- Double Power If Goes Last: Yes
- Double Damage Half User MaximumHP: Yes
- More Damage As Faster: Yes
- More Damage As Faster Ratio: Yes
- UV Based Attack: Yes
- Level Based Random Damage: Yes
- Level Based Random Damage 2: Yes
- Constant Random Power: Yes
- HappinessDamage
- FrustrationDamage
- Double Damage Sleep Foe: Yes
- Double Damage If Cloudless Weather: Yes
- Double Damage If Cloudy Weather: Yes
- Double Power When Status Problem: Such as poisoned
- Double Power On Status Problem Target
- Power Equal Level: Yes
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Users browsed this thread: