• 1
  • ..
  • 3
  • 4
  • 5(current)
  • 6
  • 7
  • ..
  • 20
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.4/5 - 10 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TRC-(TMM)] v2.2 - Efsane Geri Döndü!
Hoş bulduk tekar burada olmak güzelBig Grin.
64571476.png
DRAGON RİDER99

dragonrider99 Niye çıkmıştıda? tekrar niye geldi? hoşgeldi
 trc2.png
                                            ☭ ★
klanı sıfırladık ya akgun diğer üyelerin adını yazxmadık sadece ben ömer ihsan tuğçenin adını yazdık onun için tekrar gelmiş gibi oldu
anladım birde miranda bırakmış doğrumu
 trc2.png
                                            ☭ ★
evet canavarlarınıda bizim gs ye vermiş
hoşgeldin dragonrider99
suskun yaptığım imzalardan kullanırsanız sevinirtim 5 dene var orada Big Grin
sen istedınde yapmadıkmı Smile oldumu yakısdımı Big Grin

trc5.png
süper olmuş herkese tavsiye ediyorum ricada bulunuyorum imzanızda bunlardan olsun ! beğenmiyorsanız çalışmalarınızı bekliyoruz Big GrinTongue
kım yapmıssa becermıs bu ısı Big Grin kesinlikle begendım ben (kendım calısma yapmıyım ) Big Grin

trc5.png
Arkadaşlar kusra bakmayın pek katılamıyorum , ah şu kotalı net batsın Sad

Haftasonu event olursa kasabilirim belki biraz o da eskisi gibi olamayacak bu kota yüzünden ya Sad

Neyse herkese kolay gelsin Big Grin
adszzzrj.png
benımkı de sınırsız kahretsın Smile havamıda atayım ben senın yerıne buralardayım ömer sıkıntı yapma üzülme Smile sagol harbıden kolay gelsın artık ekrana bakmakdan sıkıldım  Big Grin Big Grin haftasonu event olursa ıyı olur su elımdekı monsterlerı bıtıreyım Smile

trc5.png
event olursa  bütün geri kalan kotayı 2 günde harcarım ay başına kadar göremezsiniz beni Big Grin
adszzzrj.png
benim senelerdir kotalı ben sınırsız gibi kullanıyorum Big Grin
trc5.png
Kotalı olması çok kötü benımde 4 gb dı şimdi sınırsız kolay gelsin (:
 trc2.png
                                            ☭ ★
işşallah savaşlar bal yakında kötuyum ama merak edıyorum ne olcak Big Grin

beyler hergunn event olsa olmazmı
Sadece hafta sonları oluyor admın yapıyor.Birde bizim kadro baya genişlemiş yav herkezi burda görmekte güzel (:
 trc2.png
                                            ☭ ★
s.a gençler nassınız
trc5.png
a.slm saol ihtiyar seni sormalı

trc5.png
bende iyi işte uğraşıyoruz arkadaşlara söyleyin forumda da aktif olsunlar Big Grin
trc5.png
a.s  bu geceliğine sınırsız netteyim  heyt beee Big Grin
adszzzrj.png
hayırdır ömer banka buldun sanırım sınırsız fılan Smile soyle bende baglanıyım sıfre ver Big Grin garez soyle bakıyım kımı aktif yapabılecen Smile hepsı ancı pesınde oyunda transa gecmısler Big Grin

trc5.png
misafirliğe geldim 1 geceliğiine de  Big Grin  yasadışı çalışmam ben aga Big Grin
adszzzrj.png
misafirlikde nete mi takılınır Smile otur muhabbet et Big Grin neyse en azından yasa dısı ıslere gırısmemişsin Big Grin

trc5.png
Arkadaş ben lekadın gücünü ele geçirdiğim için trans da değilim biraz uğraşıyım çıkıyor artık ama %25 olmuyor (:
 trc2.png
                                            ☭ ★
Eve dönüş , sınırlı net. Neyseki o kadar içimde oyun oynama isteği kalmadı yoksa yani o kota garanti aşacaktı, biraz derslere bakayımm bakalım hiç başlamadım daha Big Grin
adszzzrj.png
kurallar değişti nekadar 100 leveliniz olursa olsun akademiye alınacaksınız başkanlar tarafından bir testten geçeceksiniz test sonucunda alınacaksınız test dediğimde oyunla ilgili bir kaç soru eğer bilemezseniz eğitim alacaksınız
trc5.png
Bu test çok iyi bir fikir ben gs ye bir kaç soru sordum akademiye alındı bunun gibi sorlar sorulcak herkeze başarılar.
 trc2.png
                                            ☭ ★
eğiime hazırım  hocam Big Grin kımse hocam artık Big Grin
                                Sipahiler ( SPR )
adsz2wb.png [img] [Resim: tasarmj.jpg] [/img][img=150x16] [Resim: tasarmj.jpg] [/img]
evet arkadaşlar Smile konular belli...

1. doğa listesi (linkini bulsaniz yeter)
2. canavarın temel statlarını nereden bulabiliriz temel statlara göre en iyi doğayı nasıl seçeriz Smile
3. canavarı seçtikten sonra bu canavarı en kolay nasıl yakalarız Smile
4.istediğimiz doğa (ve uv) canvarı yakaladıktan sonra bu canavara en uygun saldırıları nasıl ayarlarız Smile
 

Çalışın gelin haftaya sınav var haha Smile
[sup]Buraları Eskiden HEP Dutluktu...[/sup]
  • 1
  • ..
  • 3
  • 4
  • 5(current)
  • 6
  • 7
  • ..
  • 20

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: