• 1
  • ..
  • 5
  • 6
  • 7(current)
  • 8
  • 9
  • ..
  • 20
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.4/5 - 10 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TRC-(TMM)] v2.2 - Efsane Geri Döndü!
Yok bu sefer daha dengeli kullanıyorum kotayı ay sonu sendromu olmayacak kota yüzünden ama sınavlar yüzünden bu ay sonunda sendroma gireceğim kesin :Big Grin
adszzzrj.png
Haftasonu 2x efsane eventi olacak gibi duruyor ee millet nerdesiniz bakalım Smile
adszzzrj.png
burdayın Big Grin
trc5.png
eski trc üyemiz CihaTxD tekrar aramıza döndü hoş geldin Smile
trc5.png
Herkeze merhaba Smile  Yeniden TRC liyiz

ve

imza mi iyi ki değiştirmemişim ilk clandaki imza Big Grin
TÜRKİYE CANAVAR USTALARI
TRC
CihaTxD

merhaba Big Grin
trc5.png
Hg Cihat,  bizim kullandığımız imzalar gibi resim kullanabilirsin Smile
adszzzrj.png
klana katılmak istiyorum nick:didier_drogba
sinanrocky Clanımıza katılmıştır ona hoşgeldin diyoruz (:
 trc2.png
                                            ☭ ★
hoş geldin
trc5.png
sinanrocky    hoşgeldin arkadaşım Smile
adszzzrj.png
Beyler [b]HeaT , [b]Garez[/b][/b]'in ve benım depomuzda bakmadığımız ve saldırıları ayarlanmayan çok güzel canavarlar var eğer onların üzerinde yoğunlaşırsak çok daha güçlü oluruz ve daha diğer üyelerin yarından irtibaren bu iyi canavarların saldırılarını ayarlarsak denersek neler yaparız neler ((:
 trc2.png
                                            ☭ ★
Akgun haklı depomuzda dururyorlar siz saldırılarını ayarlarsınız hem vakit geçmiş hemde bilgi pekiştirmiş hemde Big Grin clanımızı güçlendirmiş oluruz
trc5.png
Katılıyorum ben ve garez şimdiden başlıcaz sizde yarın isterseniz şimdi başlayın saldırıların yanlarındaki yuvarlak butonda bilgileri yazıyor ordan daha iyi anlarsınız hem böylece geçemediğimiz npcleri rahatlıkla geçmiş oluruz
 trc2.png
                                            ☭ ★
Arkadaşlar adanali1984  klanımıza katılmıştır. Böyle güçlü ve tecrübeli bir arkadaşı aramızda gördüğümüz için mutluyum Smile








Ayrıca:


-Klanımızın farkını ortaya koyacak çalışmalarla karşınızda olacağız.Sizden çok az daha zaman istiyoruz.
-Klanımızın elbette tüm üyelerini güçlendirmek için elimizden geldiğince yardımcı olacağız.
adszzzrj.png
oo adanalı hg Big Grin
trc5.png
Hoşgeldin.
 trc2.png
                                            ☭ ★
zarfinnes arkadaşımız klanımıza katılmıştır hoş geldin Smile
trc5.png
hoşbulduk arkadaşlar Smile
Hoş gelmiş akademiye bakalım iyimi değilmi nasıl anlıcaz.Geçen pvp teklifi gönderdim görmedi herhalde.
 trc2.png
                                            ☭ ★
Üye listesi ile ilgili yeni bir görev dağılımı yapacağız haftasonu inşAllah.


v2.2 güncellemesini bu kadar uzun süre bekletmemizin nedeni aşağıdaki 1. maddenin kesinliğe kavuşmasını beklemekti.İlk madde tamam ancak , yönetim sistemi yapmamız gerekiyor o yüzden haftasonunu beklemelisiniz Smile


v2.2 Güncellemesi Hakkında Bilgi


1- Tüm klanı yakından ilgilendiren önemli bir karar duyurulacaktır smile.gif

Yeni yönetim sistemi

Klan konumuzda görsel olarak iyileştirmeler yapmaya başlama
adszzzrj.png
tamam hepsini ben yaparım koy beni liderliğe yeter Big GrinTongue
trc5.png
evet arkadaşlar teknk bir sorundan dolayı kendisi yazamıyor ama Thunderbolt_TRC yani İhsan arkadaşımız oyuna tekrardan döndü hg kardeşim 
trc5.png
şimdilik burdayım Smile Hoşbulduk kardeşim Big Grin Klan çok güzel olmuş hepinizi tebrik ediyorum Smile
Ohoo! kimler gelmiş hoş gelmiş hep gel ama gir oyuna emi afferin ((:
Birde artık bir olanlama gelsin zaten çok üye var ama kimler burda kimler yok belli değil geniş kadromuz var aynı zamanda dağınık bir
 kadromuz var ((:
 trc2.png
                                            ☭ ★
bi yoklama yapalım başkan Big Grin
trc5.png
Tuğçe abla eksik galiba .s.s
ulaşmaya çalışıcaz ihsan
trc5.png
arasak ?
ara seni tutanmı var Big Grin
trc5.png
  • 1
  • ..
  • 5
  • 6
  • 7(current)
  • 8
  • 9
  • ..
  • 20

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: