Konu Kapalı
  • 1
  • ..
  • 24
  • 25
  • 26(current)
  • 27
  • 28
  • ..
  • 53
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.67/5 - 18 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Türkiye Canavar Ustaları(TRC)
arkadaşlar tekrarlıyorum uyarımı dikkate alın
mazeretiniz varsa bildirin mesela Emre abi yanı starblack in bir mazereti olduğu için gelemiyor
eğer sizinde sorununuz varsa bildirin bundan sonraki uyarım daha sert olacak tabi mazeretiniz varsa bir şey diyemem
ve dragon seninde acilen msn kurmanı istiyorum
trc5.png
Deniyorum ama bir türlü açılmıyor. Babam gelse ona söyleyeceğim.
64571476.png
DRAGON RİDER99

tamam bir an önce halletmeye calış
trc5.png
Tamam.
64571476.png
DRAGON RİDER99

garezz dün gece eve geldim işde alarmla ilgili bir sorun vardı yarın akşam yanı pazar akşamı maçım var yine olmıcam şimdi oyuna girdim pazartesi yine gelebilirim trc nasılsınız Big Grin
 trc2.png
                                            ☭ ★
klan üyeleri son uayrım ya mezeretinizi bildirn yada msn ye gelin böyle olmaz
ayrıca can çok önemli bir şey oldu acil msn gelmen lazım
trc5.png
klan üyelerimizi msnye davet ediyoruz msnye girmek zor birşey olmasa gerek Smile
adszzzrj.png
Türkiye Canavar Ustaları

Diplomasi Durumu

Kardeş Klan: TRC-Akademi
Arkadaş Klanlar:
Ateşkes Anlaşması İmzalanan Klanlar:
Düşman Klanlar: yardımlaşma klanı


Düşman gözüken klanlarla oyun içinde ticaret yasaktır.

Düşman statüsündeki klanlar bizimle ateşkes anlaşması imzalaması için bazı şartlarımız vardır.Yerine getirmek isterlerse anlaşma imzalanacaktır.

adszzzrj.png
Eğer korksaydık biz bu klanı kurmazdık.Eğer korksaydık sizi düşman ilan etmez dost ilan ederdik.

Eğer içimizde bi gram korku duygusu olsaydı bu klan klan olmazdı.
adszzzrj.png
korkmak !!! oda ne ?
TÜRKİYE CANAVAR USTALARI
TRC
CihaTxD

(08.03.2012, 17:19)cihat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: korkmak !!! oda ne ?
KesinlikleSmile


64571476.png
DRAGON RİDER99

sözümü tuttum 10m verdım
meydan adam gorsun ıkı pokenın agzını yapmayız biz
klan farkı
neydi sloganımız siz isteyın bız yapalım Big Grin
İki canavarın sözünü etsem ben klandakilere full uv dağıtmazdım tamammı? Wink


Ateşkes antlaşması imzalandı : Yardımlaşma Klanı
adszzzrj.png
bizim klanın konusuna yazdığına göre gayet normal
adszzzrj.png
bi kere bende araya gireyim bizde korku yok ikincisi hacii öle mekana girip liderimizi kızdıramazsın Big GrinTongue
trc5.png
pardon garez hemen cıktım
bızım klanın baslıgına da beklerım sizleri Big Grin
Korkumu korkmak korku korkutmak hmm neydi unutdum hacıı trc yi anlatan ufak bir yazı yazdım okursan korkunun tanımı orda geçiyor iyi okumalar Smile
 trc2.png
                                            ☭ ★
Beyler TRC Klanı belli bir süre inaktif olacaktır.TRC Başkanı olarak klan arkadaşlarıma ve bütün oyunculara başarılar dilerim ben de oyuna belki ara vermeyi düşünüyorum.Bu ana dek yanımda olanlara teşekkür ederim.İsteyen varsa klandan ayrılabilirler.Ama ayrılmak istemeyen olursa da her zaman ben buradayım.Beni MSN adresimden bulabilirsiniz.Herkese çok teşekkür ediyorum.Tüm klan oyuncularıma ve bütün MonsterMMORPG oyuncularına birkaç söz söylemek istiyorum.

-Lütfen arkadaşlarınıza dikkat edin.Unutmayınki üzüm üzüme baka baka kararır demişler.
-Tüm oyuncuların şunu idrak etmesini şiddetle istiyorum. Amerika'da , Avrupa'da insanlar -haşa- Allah nedir bilmez iken biz Türkler Müslüman olarak dünyaya gelmiş insanlarız.Lütfen Rica Ediyorum.Müslüman olarak doğmamıza şükür edelim ve Müslümanlığın gereklerini yerine getirmeye çalışalım.
-Bu klan yine kalacaktır.Bozulmamıştır.Ama yeniden klan aktif olunca bu klan sadece bir oyun içi topluluğu olmayacaktır.
-Kinci bir tavırla birbirimize yaklaşmayalım.Herkes hata yapabilir , ama sonradan hataları için af dileyebilirler. Hataları için sizden af isteyenleri affedinki Allah da sizin günahlarınızı affetsin.
-Bütün klan arkadaşlarımı kendi vicdanları içinde kendilerinin yanlışlarını,doğrularını sorgulamaya davet ediyorum.


Sözlerimi Mevlana'nın birkaç sözü ile noktalamak istiyorum.

Yine gel, yine gel, her ne olursan ol yine gel. İster kafir, ateşe
tapan, putperest ol yine gel. Bizim bu dergahımız ümitsizlik dergahı
değildir. Yüz defa tövbeni bozmuş olsun da yine gel.


52612-3-4-3a383.jpg

Herkese çok teşekkür ediyorum.Bu klan bir gün yeniden aktifliğine kavuştuğunda her şey tamamen farklı olacaktır.


Bugüne dek herkesten bir kusrum varsa özür diliyorum.
Herkese hakkımı helal ediyorum.Kimseye kırgın veya dargın değilim.Hataları olanları Allah'a havale ettim.
Ben herkesten razıyım,sizde benden razı mısınız arkadaşlar.
Allah hepimizden razı olsun.


Görüşmek dileğiyle.

Heatshot
Game Assistant-Oyun Yardımcısı
Forum Lider Moderatör


adszzzrj.png
Olmadı bu başkan.
.KANBER.
Bu klan bozulmamıştır, sadece bir süreliğine inaktif olacaktır.

Ben her zaman MSN de olacağım.
adszzzrj.png
Yazdıklarımı tamamen okuma sabrını gösterenlere teşekkür ediyorum.

Ve bunu unutmayınki bu hiçkimse için bir zafer veya hezimet değildir.
adszzzrj.png
(11.03.2012, 20:12)kanber Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Olmadı bu başkan.

J.W
Burdayız!
Beyler herkez oyuna sarılsın hiç kimsede bu clana karışamaz oyuna devam Smile
 trc2.png
                                            ☭ ★
akademiyi kendiniz devam ettirebilirsiniz. irfan ve emre abi de bu klanın liderleri konumundalar
adszzzrj.png
Aynen emre filan da gelsinde bir toplanalım yine.
 trc2.png
                                            ☭ ★
tamam akademiyi devam ettirmek istiyorum cünkü akademiye katılanlara haksızlık olacagını düşünüyorum
ve bugun akademiyi başlatıyorum akşam msn deyim ömer kardeşim bu arada aldığın her kararda arkandayım
trc5.png
aynen clan devam etmeli meydan fazla boş bırakmamak lazım heat arkandayız kardeşim!
 trc2.png
                                            ☭ ★
akgun 18.30 civarları burada olurmusun bu tüm klan üyeleri içinde gecerli :d
trc5.png
Akgun gelemez gibi
.KANBER.
Bu konuya yazılan yorumları silmeyi artık sadece ben yapıyorum. Mod arkadaşlara duyrulur.
adszzzrj.png
  • 1
  • ..
  • 24
  • 25
  • 26(current)
  • 27
  • 28
  • ..
  • 53

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: