Konu Kapalı
  • 1
  • ..
  • 26
  • 27
  • 28(current)
  • 29
  • 30
  • ..
  • 53
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.67/5 - 18 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Türkiye Canavar Ustaları(TRC)
Çok özlettin kendini çabuk gel senle daha 1. olacaz Big Grin
adszzzrj.png
(01.04.2012, 15:04)HeaTsHoT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok özlettin kendini çabuk gel senle daha 1. olacaz Big Grin
aynen :d
trc5.png
(01.04.2012, 11:35)HeaTsHoT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şu anda gerçek klan yok zaten o yüzden herkes öylece duruyor yoksa çok büyük bir revizyona giderdim Big Grin
beni at klandan baskan Big Grin Big Grin sen atsan ben bacadan gelirim Big Grin


.KANBER.
bilirim gelirsin bacadan o yüzden atmıyorum Big Grin
adszzzrj.png
sasasuk.png
TRC Spiralaxy avında :d bazı üyeler eksik ama kırmızı okla işaretlenen ler trc akademide :d
trc5.png
oley bende varım Big Grin


süpersin bende kim ekleyecek diyordum ben de varım utku ile can akademide o sırada msn deydikBig Grin

J.W
Burdayız!
akademıde ama eskıyım sonucta Big Grin


Starblack yani Emre abi bir gelsin etkinliğin alasını yapacaz beyler Smile
adszzzrj.png
bunların yüzünden bana cıkmıyor :d
spi lerin hepsi kacmaya basladı :d
trc5.png
aynen bıde ben geleyım ole etkınlık baslasın Big Grin


İrfan abi yaparken bizede söyleyin bizde gelelim Olmaz Mı ? Smile Cool
                    
          Sempatik54
sen oyunda aktif ol böle seyler yaparız adem :d
trc5.png
Etkinlik varsa bende varım tabi söylememe gerek yok Wink
.KANBER.
trcarena.png

TRC ve TRC_Akademi ortak bir fotoğraf.

Yer : Crow Arena
Saat: 17.15
Bulunan Kişiler : Heatshot (tek duran kişi benim Big Grin), garez123321 , kanber , cano98 , muhammetihsan54 , sempatik54 , utkuemin
adszzzrj.png
TRC çoştuBig Grin
J.W
Burdayız!
arenay ı bastık Big Grin
eksikler var onun için zorlandık:d
trc toplansade söle guzelbir resim cekilsek :d
trc5.png
Süper Smile
.KANBER.
ıste album yapıyoruz TRC nın akademıye sayıgısı ve ne kadar ıyı anlastıgını gosteren bır fotoraf daha ne olsun Big Grin


(02.04.2012, 16:26)muhammetihsan54 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: TRC çoştuBig Grin
hemde ne çoştu Big Grin
                    
          Sempatik54
resmin üstündeki ufak detay çok fena Big Grin öldüm gülmekten ankara hava tahmini ve oyun açıkmış Big Grin
adszzzrj.png
sımdı gordum Big Grin bende Big Grin


Akgun Starblac CihatxD Alpcemos Maxjenke TottiHasan Dragonrider 99 Sametsnckl Assassins crded Thebest61 bunlarda yanımızda olmasalarda bizimle olan kişler Smile
.KANBER.
forum adı:Beauutiful_girl44
monsterdeki adı : Gzlgirl44
MsN: sevval_melek44@hotmail.com


Akademiye kayıt edermisiniz...
                    
          Sempatik54
akademiden basvurmalı:d
trc5.png
Ankara için 5 günlük hava tahmini Big Grin XD
(02.04.2012, 17:27)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: jenke bize katılabilir kucuk bır not düşeyim
klan sayfanıza yazıyorum dıye kızmayın Big Grin
yav hacı bi rahat bırakmadın adamları, senin yüzünden oyunu bırakacak hale gelenler oldu(bırakıp gidiyorum dediler yine de gitmediler gerçi). rahat bırak takılsın herkes kafasına göre. sanki klan sistemi diye bişey mi var, herkes sohbet ediyo işte Smile

not: muhabbetiniz bol olsun arkadaşlar, ayriyetten garez kanber ve ihsan kardeşime de selamlar Smile
(02.04.2012, 19:12)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: YAW BIZIM KLANDA AKTIFLIK YOK BAKTIM BURDA MUHHABBET KOYU KATILAYIM DEDIM
KLANI BURAYA MI TASISAK Kİ :d


SEN MSN DE NIYE YOKSUN ARTİST :d
yeni geldim abi veterinere kedilerden birini götürdüm. Hakkaten sohbet koyu Allah muhabbetlerini artırsın Big Grin
Selamün aleyküm trc liler
 trc2.png
                                            ☭ ★
A.selam baskan nerelerdesin özledik Big Grin
.KANBER.
  • 1
  • ..
  • 26
  • 27
  • 28(current)
  • 29
  • 30
  • ..
  • 53

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 10 Ziyaretçi

Users browsed this thread: