Konu Kapalı
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
şikayet
#1
nurettın fatya3 alex5 bu kısılerın sureklı sohbette yardım istemeleri
ve aynı kısı oldukları suphesı nedenıyle kontrol edılmesını talep edıyorum
#2
bende
wonderful world of a monster Angel
#3
bende.d
#4
ben de
#5
Evet haklısın ben de.
#6
ben de
#7
ben deBig Grin
J.W
Burdayız!
#8
   
bu ss de arkadasların şifremızı caldın iftirası
seven27 ve benım hakkımda
şifremızı caldı dıyecek baska adam bulamadılar galiba Big Grin

   
buda cm siz bır sohbet
ahh cm olacaktım ki Smile

#9
cm'lerin bence oyunda daha da aktif olması lazım bence saçma saçma mesajlar yazıyorlar
J.W
Burdayız!
#10
veya daha aktıf bırını cm yapalım
#11
ben nerdeyse her gün oyundayım bence pek ihtimal yok birgün fatya ile alex kavga ettiler ve nerdeyse aynı zamanda başladılar
#12
(25.03.2012, 16:31)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: veya daha aktıf bırını cm yapalım
bizim cm yapma yetkimiz olsa kendimizi cm yapardıkBig Grin
J.W
Burdayız!
#13
(25.03.2012, 15:11)hacici Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu ss de arkadasların şifremızı caldın iftirası
seven27 ve benım hakkımda
şifremızı caldı dıyecek baska adam bulamadılar galiba Big Grin


buda cm siz bır sohbet
ahh cm olacaktım ki Smile
Bi bakıma komikler aslında Big Grin Big Grin
#14
Bugün oyuna pek fazla bakamadım bir takım işlerim dolayısıyla yine bazı kişiler oyunun huzurunu bozmuşlar hacıı'da ss almış gereken elbet yapılır.
.KANBER.
#15
(25.03.2012, 17:26)ayola2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ben nerdeyse her gün oyundayım bence pek ihtimal yok birgün fatya ile alex kavga ettiler ve nerdeyse aynı zamanda başladılar
adam şizofrenik bi şekilde kendi kendine kavga da edebilir. benim bir arkadaş vardı, facebookta hem kız hem erkek fake hesapları vardı, ikisini birbirine sevgili yapmış, muhabbetin bi kısmını yazayım facenin duvarında birbirlerine yazdırmış

şebnem : berk beni nasıl hamile bırakıp ayrılmak istersin
berk: ne hamile bırakması ..... sen istemedin mi
şebnem: senin Allah belanı versin haysiyetsiz .... .... .... ...
berk: ... .... ...... şebnem bas git ...
şebnem: ......... çocuğu

nokta nokta olan yerler küfür

falan diye giden muhabbetler paylaşıyolardı mesela. yani bu kişi de o şekilde şizofrenik olabilir ve kendiyle kavga edebilir diyorum Big Grin Big Grin
#16
(25.03.2012, 17:54)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25.03.2012, 17:26)ayola2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ben nerdeyse her gün oyundayım bence pek ihtimal yok birgün fatya ile alex kavga ettiler ve nerdeyse aynı zamanda başladılar
adam şizofrenik bi şekilde kendi kendine kavga da edebilir. benim bir arkadaş vardı, facebookta hem kız hem erkek fake hesapları vardı, ikisini birbirine sevgili yapmış, muhabbetin bi kısmını yazayım facenin duvarında birbirlerine yazdırmış

şebnem : berk beni nasıl hamile bırakıp ayrılmak istersin
berk: ne hamile bırakması ..... sen istemedin mi
şebnem: senin Allah belanı versin haysiyetsiz .... .... .... ...
berk: ... .... ...... şebnem bas git ...
şebnem: ......... çocuğu

nokta nokta olan yerler küfür

falan diye giden muhabbetler paylaşıyolardı mesela. yani bu kişi de o şekilde şizofrenik olabilir ve kendiyle kavga edebilir diyorum Big Grin Big Grin
Aynen sana katılıyorum memlekette ne yazık ki normal insan sayısı git gide azalıyor Allah sonumuzu hayır etsin Smile

.KANBER.
#17
(25.03.2012, 17:54)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25.03.2012, 17:26)ayola2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ben nerdeyse her gün oyundayım bence pek ihtimal yok birgün fatya ile alex kavga ettiler ve nerdeyse aynı zamanda başladılar
adam şizofrenik bi şekilde kendi kendine kavga da edebilir. benim bir arkadaş vardı, facebookta hem kız hem erkek fake hesapları vardı, ikisini birbirine sevgili yapmış, muhabbetin bi kısmını yazayım facenin duvarında birbirlerine yazdırmış

şebnem : berk beni nasıl hamile bırakıp ayrılmak istersin
berk: ne hamile bırakması ..... sen istemedin mi
şebnem: senin Allah belanı versin haysiyetsiz .... .... .... ...
berk: ... .... ...... şebnem bas git ...
şebnem: ......... çocuğu

nokta nokta olan yerler küfür

falan diye giden muhabbetler paylaşıyolardı mesela. yani bu kişi de o şekilde şizofrenik olabilir ve kendiyle kavga edebilir diyorum Big Grin Big Grin
(KO) yani "Komik Oyuncular" diye bir rütbe olsa kesinlikle bu ikisini çağırttırırdım sohbet bölmüne Big Grin Big Grin Big Grin


#18
var yani cidden böyle fake hesaplar açıp kavga ettirenler falan. bence de komik ama seviyesiz oluyo biraz Big Grin
#19
boyle hastalar nıye hep benı bulur Big Grin
#20
Çeken bişe var o zaman hacıı Smile
.KANBER.
#21
yav hacii oyunda ilk 10a girmiş zaten, ne diye uğraşsın 2 tane ezik tipin hesap şifresini bulmak için. adam zaten etkinlik yapıyo 2 seferdir 100 level Miroushon hediye ediyo. o adamların hesaplarında 1 tane 50 level miroushon edecek kadar canavar bile yoktur ki
#22
var ewet ceken bırseyde ne oldugunu anlamadım işte Big Grin

(25.03.2012, 18:22)uTku34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yav hacii oyunda ilk 10a girmiş zaten, ne diye uğraşsın 2 tane ezik tipin hesap şifresini bulmak için. adam zaten etkinlik yapıyo 2 seferdir 100 level Miroushon hediye ediyo. o adamların hesaplarında 1 tane 50 level miroushon edecek kadar canavar bile yoktur ki
bende onu dıyorum iftira adacak başka adam mı bulamadınız Big Grin
#23
seven27ye de iftira atmaları saçma. o da 19. sırada falan. niye ihtiyacı olsun ki yani
#24
yani seven27 benden eski bır oyuncu
benı neysede herkes sever onu
#25
beyler bende olamıyorum bazen oyunda işler cıkıyor ve siz haklısınız :d
trc5.png

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: