Konuyu Oyla:
15.09.2012, 15:29
(Son Düzenleme: 16.09.2012, 08:51, Düzenleyen: Thunderbolt_TRC.)
Attackhysical saldırıları için önemlidir.
Attack ne kadar yüksek olursa Physical saldırısı o kadar yüksek hasar verir.
Defence: Defence ne kadar yüksek olursa , Physical saldırısından o kadar az hasar alır .
Defence'in yüksek olması Special saldırının hasarını hiç etkilemez
SpAttack:Special saldırıları için önemlidir.SpAttack ne kadar yüksek olursa
Special saldırıları o kadar çok hasar verir
Bir saldırının Special yada Physical olduğunu nerden anlarız?
Attack ı yüksek olan canavara Physical, SpAttack ı fazla olan canavara da Special saldırıları eklememiz gerek.
SpDefence: SpDefence ne kadar yüksek olursa , Special saldırısından o kadar az hasar alır.
Nasıl Defence'in yüksek olması Special saldırının hasarını hiç etkilemez
ise SpDefence'nin yüksek olması Physical saldırısının hasarını hiç etkilemez.
Speed: 2 Canavar karşılaştığında hangisinin speed i yüksek olursa önce o vurur .
Not: Bazı saldırılar Speed kanunu hiçe sayar ve önce vurur .Canavarın Priortysi ne kadar yüksekse o kadar önce vurur . Mesela 1 saldırının priorty si "1" diğer saldırının priorty si
"0" ise "1" olan daha önce vurur.
2 saldırınında priorty si 0 ise daha hızlı olan canavar saldırır .
Ayrıntılı bilgi için: https://forumturkce.monstermmorpg.com/Ko...Saldirilar
Son olarak yardımları için SuSKuN62 ye teşekkür ederim
Attack ne kadar yüksek olursa Physical saldırısı o kadar yüksek hasar verir.
Defence: Defence ne kadar yüksek olursa , Physical saldırısından o kadar az hasar alır .
Defence'in yüksek olması Special saldırının hasarını hiç etkilemez
SpAttack:Special saldırıları için önemlidir.SpAttack ne kadar yüksek olursa
Special saldırıları o kadar çok hasar verir
Bir saldırının Special yada Physical olduğunu nerden anlarız?
Attack ı yüksek olan canavara Physical, SpAttack ı fazla olan canavara da Special saldırıları eklememiz gerek.
SpDefence: SpDefence ne kadar yüksek olursa , Special saldırısından o kadar az hasar alır.
Nasıl Defence'in yüksek olması Special saldırının hasarını hiç etkilemez
ise SpDefence'nin yüksek olması Physical saldırısının hasarını hiç etkilemez.
Speed: 2 Canavar karşılaştığında hangisinin speed i yüksek olursa önce o vurur .
Not: Bazı saldırılar Speed kanunu hiçe sayar ve önce vurur .Canavarın Priortysi ne kadar yüksekse o kadar önce vurur . Mesela 1 saldırının priorty si "1" diğer saldırının priorty si
"0" ise "1" olan daha önce vurur.
2 saldırınında priorty si 0 ise daha hızlı olan canavar saldırır .
Ayrıntılı bilgi için: https://forumturkce.monstermmorpg.com/Ko...Saldirilar
Son olarak yardımları için SuSKuN62 ye teşekkür ederim
J.W
Burdayız!
Burdayız!
15.09.2012, 15:39
emegıne saglık .. güzel konu
15.09.2012, 15:42
aslında begenmedımde ayıp olmasın
15.09.2012, 15:46
bunu bulmak ıcın cıktım kaybettım tum kullanıcıları sonunda bırını buldum D dusunceme gelınce emek harcanmıs herturlu saygım sonsuz ))
15.09.2012, 18:02
Physical zaten fiziksel demek ...
Yani zihinsel olarak değil bedensel olarak saldırı oluyor temas var Special de ise zihinsel olarak saldırıyor dokunmadan suyu, taşı, canavarı kaldırıyor fırlatıyor filan gibi ... 2 saldırı var 2 de savunma var haliyle.
Canavarın stat durumuna bakarak ve öğrendiği güçler de önemli fiziksel mi özel mi güç statı kasmak için... Gerçi şuanki skiller , abilityler değişecek...
Yani zihinsel olarak değil bedensel olarak saldırı oluyor temas var Special de ise zihinsel olarak saldırıyor dokunmadan suyu, taşı, canavarı kaldırıyor fırlatıyor filan gibi ... 2 saldırı var 2 de savunma var haliyle.
Canavarın stat durumuna bakarak ve öğrendiği güçler de önemli fiziksel mi özel mi güç statı kasmak için... Gerçi şuanki skiller , abilityler değişecek...
16.09.2012, 08:44
eline sağlık ihsan güzel konu
Herşeyi bilmene gerek yok Haddini bil yeter!!!
TR forum en aktif üye
EN forum admin den sonra en aktif türk
16.09.2012, 08:53
(Son Düzenleme: 16.09.2012, 09:05, Düzenleyen: Thunderbolt_TRC.)
J.W
Burdayız!
Burdayız!
16.09.2012, 09:36
bize sagol diyen yok
Konuyu Okuyanlar: 10 Ziyaretçi
Users browsed this thread: