Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turnuvalar Sistemi Nasıl Çalışır - Monster MMORPG Oyunu
#1
1: Turnuvalar sayfasına buradan ulaşabilirsiniz > https://www.monstermmorpg.com/Tournaments.aspx

   


2: Turnuvalar sayfasında kendi Turnuvanızı başlatabilir, başlayacak Turnuvalara katılabilir, tüm geçmiş Turnuvaları ve detaylarını görüntüleyebilirsiniz


3: 2 Farklı Turnuva kategorisi bulunmakta

3.1: İlk kategori kullanıcıların oluşturduğu Turnuvalar

3.2: İkinci kategori ise resmi Turnuvalar


4: Kullanıcılar kendi Turnuvalarını oluşturabilirler. Oluşturacakları Turnuvaların kurallarını istedikleri gibi belirleyebilirler

4.1: Kullanıcılar oluşturacakları Turnuvalara kendi altınlarını ödül olarak vermek zorundalar. Kullanıcının Turnuva oluşturabilmesi için en az 5.000.000 altın ödülü koymak zorundadır. Kullanıcı istediği kadar altın ödülü verebilir

4.2: Kullanıcıların oluşturduğu Turnuvalarda 1. olan oyuncu belirlenen Turnuva ödülünün %50'sini, 2. olan oyuncu ödülün %30'unu ve 3. olanı ise ödülün %20'sini alacak

4.3: Turnuvayı oluşturan oyuncunun kendiside Turnuvasına katılabilir

4.4: Uyarı! Turnuvaya katılacak oyunculardan para veya Canavar vs. toplamak kesinlikle kurallara aykırıdır ve bunu yapan oyuncular banlanacaktır. Sadece kendi paranız ile Turnuva başlatabilirsiniz

   


5: Kullanıcıların oluşturduğu Turnuvalar aşağıdaki filtrelemelere ve kural seçeneklerine sahiptir

5.1: Turnuva Ödül Altın Miktarı > Turnuvayı oluşturan oyuncunun, Turnuvada ilk 3'e girecek oyunculara dağıtılacak altın miktarını belirlemesi. Belirlenen altın miktarı kullanıcının hesabından anında düşülecektir. Oyuncular Turnuva oluşturabilmek için en az 5.000.000 altın ödül olarak dağıtmak zorundadır. Ödülün üst limiti yoktur

5.2: Turnuva Başlama Saati > Turnuva başlaması saatini oyuncular 1 saat ile 23 saat 59 dakika sonra arası başlayacak şekilde ayarlayabilirler. Başlama saati kullanıcının Turnuvayı oluştur tuşuna bastığı ana göre hesaplanır.

5.3: İzin Verilen Maksimum Oyuncu Sayısı > Turnuvaya maksimum kaç oyuncu katılabileceğini belirleyebilirsiniz. Bu rakam 8 ile 16384 arasındadır.

5.4: Hangi Sınıf Canavar'lara İzin Var > Turnuvaya hangi sınıf Canavar'ların katılacağını belirleyebilirsiniz. Aynı anda birden çok sınıf seçebilirsiniz. Örneğin sadece Giga sınıfı ve Zenith sınıfı Canavar'ların Turnuvanıza katılmasına izin verebilirsiniz.

5.5: Sadece Hesaba Bağlı Canavar'lar > Sadece hesaba bağlı olan veya sadece hesaba bağlı olmayan Canavar'lar ile Turnuvaya katılımı sınırlandırabilirsiniz. Hesaba bağlı olan Canavar'lar Ödül Dükkanından Gümüş Madalya ile aldığınız Canavar'lardır.

5.6: Sadece Oyuncunun Kendisinin Yakaladığı Canavar'lar > Versiyon 5.0.0'dan itibaren vahşi Canavar savaşlarında yakaladığınız Canavar'ların, Canavar yumurtalarından elde ettiğiniz Canavar'ların veya ödül dükkanından aldığınız Canavar'ların ilk sahibi olarak siz kayıt edilirsiniz. Canavar'ların ilk sahibi daha sonra asla değişmez veya değiştirilemez. Bu filtrelemeyi aktifleştirerek oyuncuların sadece ilk sahibi oldukları Canavar'lar ile Turnuvaya katılmalarına izin verebilirsiniz.

5.7: Maksimum Maç Süresi > Turnuva maçlarının maksimum süresini 5 dakika ile 60 dakika arasında belirleyebilirsiniz. Eğer o raund'daki maçlar belirlenen maksimum süre içerisinde bitmezse, bitmeyen maçlar sistem tarafından zorla sonlandırılacaktır ve bir sonraki el başlayacaktır

5.8: Maçlar Arası Dinlenme Süresi > Bir raund'daki bütün maçlar bittikten sonra bir sonraki raund'un başlama zamanı maçlar arası dinlenme süresine göre belirlenir. Bu süre 5 dakika ile 60 dakika arasında belirlenebilir.

5.9: İzin Verilen En Düşük Canavar Leveli > Turnuvaya katılacak Canavar'ların olabileceği en düşük Canavar Level'i

5.10: İzin Verilen En Yüksek Canavar Leveli > Turnuvaya katılacak Canavar'ların olabileceği en yüksek Canavar Level'i

5.11: Turnuvaya Katılımına İzin Verilen İttifaklar > Sadece belirli ittifaklara üye olan oyuncuların Turnuvaya katılmasını sağlayabilirsiniz. Birden fazla ittifak kodu yazabilirsiniz ve her kodu ; ile ayırmalısınız. Örneğin Eddie;TBest;BEAST. Herkesin katılmasına izin vermek için boş bırakınız

5.12: Tek Tip Filtresini Aktifleştir > Turnuvanıza çeşitli tiplerdeki Canavar'ların veya herhangi bir ortak tipe sahip Canavar'ların katılmasına izin verebilirsiniz. Birden fazla tip seçilebilir veya herhangi bir ortak tipe sahip Canavar'ların katılmasına izin verebilirsiniz. Eğer hiçbir şey seçmezseniz herhangi bir tip Canavar katılabilecektir. Çift tipli Canavar'larda katılabilir en az bir ortak tipe sahip oldukları sürece.

   


6: Ayrıca aşağıda anlatıldığı gibi zorunlu bazı başka kurallarda bulunmaktadır:

6.1: Aynı Canavar'dan 2 adet veya daha fazla Turnuva takımınızda bulunamaz. Örneğin 2 Dracby Canavar'ı ile Turnuvalara kayıt yaptıramazsınız. Yani takımınızdaki tüm Canavar'lar farklı MonsterDex Canavar Id'sine sahip olmak zorundadır

6.2: Turnuva Canavar takımınızda aynı Canavar ailesinden (diğer form'ları, diğer gelişimleri veya Ancient form'u) birden fazla Canavar bulunamaz. Her Canavar ailesinden sadece 1 Canavar ile turnuvaya katılabilirsiniz. Örneğin bu Canavar'ları aynı anda Turnuva Canavar takımınızda kullanamazsınız (Dracby ve Seagon) veya (Rubtilia ve Giga Rubtilia)

6.3: Bir Canavar'ınızı sadece aktif 1 Turnuvaya kayıt edebilirsiniz. Yani henüz bitmemiş (başlamamış olması fark etmez) bir Turnuvaya kayıtlı ise Canavar'ınız o Canavar'ı başka bir Turnuvada kullanamazsınız. Bu kontrolde Canavar'ların MonsterDex Canavar Id'si değil, Kimlik Numaraları kullanılır


7: Turnuvalar oluşturulduğu andan itibaren Turnuvaya kayıt yaptırabilirsiniz. Kayıt yaptırdıktan sonra Turnuva takımınızı, Turnuva başlayana kadar güncelleyebilirsiniz. Turnuva başladıktan sonra takımınızdaki Canavar'ları değiştiremezsiniz. Ayrıca Turnuva başladığı anda, kayıt yaptırdığınız Canavar'ların yetenekleri o turnuva için dondurulur. Yani Turnuva başladıktan sonra o Canavar'ların yeteneklerini güncelleseniz bile o Turnuva için güncellenmeyecektir. Fakat Canavar'ların saldırıları veya doğalarını değiştirdiğinizde bir sonraki Turnuva maçında o değişen saldırılar veya doğalar geçerli olacaktır. Savaş anında Canavar detaylarına bakarak güncel yetenekleri görebilirsiniz

   


8: Turnuva oluşturulduğu andan itibaren Turnuvaya kayıt yaptıran oyuncuları görebilirsiniz. Fakat, oyuncuların kayıt yaptıkları Canavar takımı turnuva başlayana kadar gizli tutulacaktır


9: Kendi Turnuvalarınıza katılan oyuncuları, Turnuvanızdan banlayabilirsiniz. Bu engelleme sadece o Turnuva için geçerli olacaktır. Engellenen oyuncular Turnuva başladığı anda Turnuvadan silineceklerdir.


10: Eğer Turnuva başladıktan sonra Turnuvaya kayıt yaptırdığınız Canavar'ların MonsterDex Id'leri değişirse (örneğin bir sonraki form'a dönüştürmek, vs.), o Canavar bir sonraki maçta takımınıza alınmaz. Eğer takımınızda hiç Canavar kalmaz ise, karşı taraf otomatik olarak kazanan ilan edilir. Eğer iki tarafında takımında hiç Canavar kalmazsa, maç berabere biter yani iki tarafta kaybetmiş sayılır ve Turnuvadan elenir


11: Eğer Turnuva takımınızdaki Canavar'ların Level'i, Turnuva sürecinde Turnuvada izin verilen maksimum Level'i geçerse, bir sonraki maçta takımınızdan çıkartılır. Eğer takımınızda hiç Canavar kalmaz ise, karşı taraf otomatik olarak kazanan ilan edilir. Eğer iki tarafında takımında hiç Canavar kalmazsa, maç berabere biter yani iki tarafta kaybetmiş sayılır ve Turnuvadan elenir


12: Turnuva takımınızdaki Canavar'ların doğasını veya saldırılarını değiştirirseniz, bu değişen doğa veya saldırılar bir sonraki Turnuva maçında geçerli olur


13: Turnuvaların işlenmesi her 30 saniyede bir gerçekleşir. Yani bir sonraki raund'un başlaması veya savaşların bitip bitmediğinin kontrol edilmesi, vb.


14: Eğer bir raund'daki tüm maçlar, izin verilen maksimum maç süresinden önce tamamlanırsa, o raund erken bitirilir ve bir sonraki raund işlemleri başlatılır. Bir sonraki el, izin verilen raundlar arası dinlenme süresinden sonra başlar


15: İzin verilen maksimum maç süresi bitmesine rağmen hala bitmemiş maçlar varsa bu maçlar sistem tarafından otomatik olarak sonlandırılacaktır. Maçların sonucu aşağıdaki sisteme göre belirlenecektir

15.1: Eğer maçın raundu 10'a ulaşmamış ise (raund ilerlemesi için en az 1 oyuncunun online olup hamle yapması gerekmektedir), maç sonucu berabere sayılacak ve her iki oyuncuda Turnuvadan elenecektir

15.2: Eğer Oyuncu 1 canlı PvP savaşı yapıyor ve Oyuncu 2'yi bilgisayar yönetiyorsa, Oyuncu 2 kazanır

15.3: Eğer Oyuncu 2 canlı PvP savaşı yapıyor ve Oyuncu 1'i bilgisayar yönetiyorsa, Oyuncu 1 kazanır

15.4: Eğer Oyuncu 1 canlı PvP savaşı yapıyor ve Oyuncu 2'de canlı PvP savaşı yapıyorsa ve her iki tarafında hiçbir Canavar'ı henüz baygın hale gelmediyse, maç sonucu berabere olur ve her iki tarafta Turnuvadan elenir

15.5: Eğer yukardaki şartların hiçbiri henüz gerçekleşmediyse, takımındaki Canavar'ların kalan HP seviyelerinin oranının toplamı daha büyük olan oyuncu kazanır. Örneğin 1. oyuncunun takımında 4 Canavar olsun ve takımındaki Canavar'ların kalan HP seviyeleri %50, %100, %0 ve %1 olsun. 2. oyuncunun takmımında ise 6 Canavar olsun ve kalan HP oranları %25, %25, %25, %25, %25 ve %25 olsun. Bu durumda 1. oyuncunun takımında %151 kalan HP oranı ve 2. oyuncunun takımında ise %150 kalan HP oranı olacaktır. Böylece %151 HP oranına sahip 1. oyuncu maçın kazananı ilan edilecek ve 2. oyuncu Turnuvadan elenecektir. Eğer her iki oyuncununda takımlarının kalan HP oranı eşit olursa, maç berabere biter ve her iki oyuncuda elenir.


16: Eğer online ve herhangi bir savaşta değilseniz, otomatik olarak Turnuva PvP savaşına başlayabilirsiniz. Bu opsiyon otomatik olarak etkindir ve istenirse kullanıcı panelinden iptal edilebilir. "Turnuva PvP savaşlarına otomatik olarak canlı PvP savaşı olarak gir (Sadece eğer son 10 dakika içinde aktifseniz)." > https://www.monstermmorpg.com/Settings.aspx


17: Canlı Turnuva PvP savaşı başladığında bir uyarı müziği duyacaksınız ve otomatik olarak PvP savaşları sayfasına yönlendirileceksiniz. Eğer otomatik olarak canlı PvP savaşına girmediyseniz, PvP savaşları sayfasından Turnuva PvP savaşınızın kontrolünü ele alabilirsiniz. Aksi halde bilgisayar sizin takımınızı yönetecektir. Tabiki her iki savaşan taraftan en az birinin aktif olması ve savaşması zorunludur. Uyarı müziği duyma istenirse kontrol paneli sayfasından kapatılabilir. "Size karşı İttifak, ELO PvP veya Turnuva savaşı başladığında uyarı müziği çalmasını ister misiniz?" > https://www.monstermmorpg.com/Settings.aspx


18: Eğer Turnuva savaşındaki her iki oyuncuda aktif değilse ve savaşmazsa, savaşın raund sayısı ilerlemeyecektir. Yani bilgisayar takımları kontrol etmeyecektir. Bilgisayarın kontrol etmesi için en az 1 oyuncu aktif olmalı ve savaşmalıdır. Eğer savaşın raund sayısı 10'a ulaşmazsa savaş berabere sayılacak ve her iki oyuncuda savaşı kaybetmiş sayılacaktır. Bu yüzden her iki oyuncuda Turnuvadan elenecektir. Eğer oyunculardan herhangi bir taraf maç 10 raunda ulaşacak kadar savaşırsa, maçın sonucuna daha önce anlatıldığı şekilde takımlardaki kalan HP miktarlarının oranına göre karar verilecektir


19: Eğer Turnuvanın bir sonraki raundu tek sayıda oyuncuya sahipse, rastgele seçilen bir oyuncu otomatik olarak savaş kazanmış ve bir sonraki raunda geçmiş sayılacak


20: Turnuvanın son raundunda ekstra 3.'lük maçı olacaktır


21: İlerlediğiniz her raund için 1 Turnuva puanı kazanacaksınız. 3.'lük maçı için herhangi bir ekstra Turnuva puanı verilmeyecektir. Turnuva puanları henüz sadece istatistiksel veridir ve başka bir yerde kullanılmamaktadır.


21: Turnuva geçmişinize ait tüm istatistikler profil sayfanızda aşağıdaki şekilde gösterilecektir > https://www.monstermmorpg.com/profile.aspx

21.1: Gayri Resmi Turnuvalar Katılım / Kazanma / Puan

21.2: Savaş Sayısı / Kazanma / Kaybetme / Berabere

21.3: Resmi Turnuvalar Katılım / Kazanma / Puan

21.4: Savaş Sayısı / Kazanma / Kaybetme / Berabere

21.5: Turnuva Jetonu

   


23: Her oyuncu herhangi bir Turnuvaya sadece tek bir hesabı ile katılabilir. Yani birden fazla Turnuva farklı farklı tek bir hesabınız ile katılabilirsiniz. Eğer aynı Turnuvaya 2 veya daha fazla hesabınız ile katıldığınız tespit edilirse tüm hesaplarınız sınırsız kapatılma riski ile karşı karşıya kalacaktır.


24: Herhangi bir Turnuvaya kayıt yaptırmaya çalıştığınızda, çantanızdaki mevcut Canavar takımınız ile Turnuvaya kayıt olacaksınız


25.0: Turnuva birkez başladıktan sonra başka herhangi bir oyuncu Turnuvaya katılamayacak veya katılan oyuncular takımlarını güncelleyemecektir

25.1: Fakat oyuncular her an Turnuvaya kayıtlı Canavar'larının saldırılarını veya doğalarını güncelleyebilirler

25.2: Güncellenen saldırılar ve doğa, bir sonraki Turnuva maçında geçerli olacaktır

25.3: Ayrıca Turnuva başladıktan sonra Turnuva Canavar'larının yeteneklerini değiştirseniz bile Turnuva başlamadan önceki yetenekler geçerli olacaktır

25.4: Ek olarak Turnuva başladıktan sonra kayıtlı Canavar'ların Canavar Id'leri değişirse mesela başka bir form'a dönüşürse veya başka bir kademeye transform olursa, o Canavar'ınız Turnuva savaşlarından çıkarılacaktır


26: Turnuvaların bir raundunda rastgele olarak başka bir oyuncu ile eşleşeceksiniz. Sadece kazanan oyuncular bir sonraki raunda geçeceklerdir. Yani Turnuva sistemi elemeli sisteme sahiptir.


27: Örneğin Turnuvaya Oyuncu 1 den 7'ye kadar 7 oyuncu kayıt yaptırdığını düşünelim

27.1: İlk raundun eşleşmelerinin aşağıdaki gibi olacağını varsayalım (oyuncuların son raundu 1)

27.1.1: Oyuncu 1 vs Oyuncu 3 : Kazanan Oyuncu 3
27.1.2: Oyuncu 2 vs Oyuncu 6 : Kazanan Oyuncu 2
27.1.3: Oyuncu 5 vs Oyuncu 4 : Kazanan Oyuncu 5
27.1.4: Oyuncu 7 - otomatik olarak kazandı ilan edilir

27.2: İkinci Raund (oyuncuların son raundu 2)

27.2.1: Oyuncu 3 vs Oyuncu 5 : Kazanan Oyuncu 3
27.2.2: Oyuncu 2 vs Oyuncu 7 : Kazanan Oyuncu 7

27.3: Son Raund (oyuncuların son raundu 3)

27.3.1: Oyuncu 3 vs Oyuncu 7 : Kazanan Oyuncu 3

27.4: Ayrıca ek olarak Oyuncu 5 ve Oyuncu 2 arasında 3.'lük maçı yapılacaktır ve bu maç ekstra Turnuva puanı getirmeyecek veya oyuncuların son raundu 3 olmayacaktır (oyuncuların son raundu 2)

27.4.1: Oyuncu 5 vs Oyuncu 2 : Kazanan Oyuncu 2

27.5.0: 1. Olan Oyuncu : Oyuncu 3
27.5.1: 2. Olan Oyuncu : Oyuncu 7
27.5.2: 3. Olan Oyuncu : Oyuncu 2

27.6: Yani her zaman 1 maç yapılacak ve kazanan bir sonraki raund'a geçerken kaybeden elenecektir

27.7: Her kazandığınız Turnuva maçı için 1 Turnuva puanı alacaksınız otomatik kazansanız bile


28: Turnuva sisteminin 2. kategorisi ise Resmi Turnuvalardır

28.1: Resmi Turnuvalar sistem tarafından otomatik olarak oluşturulacaktır. Turnuvanın sahibi User Id 3 olan Administration hesabı olacaktır


29: Resmi Turnuvalar sistemi kullanıcıları Turnuvaları ile aynı çalışma mantığına fakat farklı ödül sistemine sahiptir

   


30: Resmi bir Turnuva bittiği zaman, 3. olan oyuncu ekstra 3, 2. olan oyuncu ekstra 5 ve 1. olan oyuncu ekstra 10 Turnuva puanı alacaktır


31: Resmi Turnuvalarda ayrıca kazandığınız Turnuva puanı kadar Turnuva Jetonuda kazanacaksınız. Turnuva Jetonlarının daha sonra planlanacak Turnuva ödül dükkanında işe yaraması planlanıyor


32: Resmi Turnuvalarda ayrıca sıralamanıza göre Canavar Yumurtaları kazanacaksınız. 1. Olan oyuncu 3 adet Ancient Canavar, 2. olan oyuncu 1 adet Ancient, 3. olan oyuncu 3 adet Legendary ve diğer tüm katılan oyuncular 3 adet Zenith sınıfı Canavar yumurtası ödülü kazanacaktır.


33: Resmi Turnuvalarda kazanacağınız altın ödülü miktarı ise kaç raund ilerleyebildiğinize ve topladığınız Turnuva puanına bağlıdır. Alacağınız ödül miktarı aşağıdaki gibi hesaplanacaktır:

33.1: Altın Ödülü = (200.000 * Topladığınız Turnuva puanı) + (200.000 * (1,3 ^ Topladığınız Turnuva puanı) ) + ( (Ulaştığınız Son Raund - 1) * 2.000.000 )

33.2: Yukarıda verilen örnek Turnuva sonucuna göre [27]


33.2.1: Oyuncu 1 (puan 0, son raund 1, sonuç sırası 4-7) ödülleri (0 * 200.000) + (1.3^0 * 200.000) + ( (1-1) * 2.000.000 )  = 0 + 200.000 + 0 = 200.000 altın ve 3 Zenith Canavar Yumurtası

33.2.2: Oyuncu 2 (puan 4, son raund 2, sonuç sırası 3) ödülleri ( (1+3) * 200.000 ) + (1.3^4 * 200.000) + ( (2-1) * 2.000.000) = 800,000 + (2.85 * 200.000) + 4,000,000 = 800,000 + 570,000 + 4,000,000 = 5,370,000 altın ve 3 Legendary Canavar Yumurtası

33.2.3: Oyuncu 3 (puan 13, son raund 3, sonuç sırası 1) ödülleri ( (3+10) * 200.000 ) + (1.3^13 * 200.000) + ( (3-1) * 2.000.000) = 2,600,000 + (30.28 * 200.000) + 6,000,000 = 2,600,000 + 6,056,000 + 4,000,000 = 12,656,000 altın ve 3 Ancient Canavar Yumurtası

33.2.3: Oyuncu 4 (puan 0, son raund 1, sonuç sırası 4-7) ödülleri (0 * 200.000) + (1.3^0 * 200.000) + ( (1-1) * 2.000.000 )  = 0 + 200.000 + 0 = 200.000 altın ve 3 Zenith Canavar Yumurtası

33.2.4: Oyuncu 5 (puan 1, son raund 2, sonuç sırası 4-7) ödülleri (1 * 200.000) + (1.3^1 * 200.000) + ( (2-1) * 2.000.000 )  = 200.000 + 260,000 + 2.000.000 = 4,460,000 altın ve 3 Zenith Canavar Yumurtası

33.2.5: Oyuncu 6 (puan 0, son raund 1, sonuç sırası 4-7) ödülleri (0 * 200.000) + (1.3^0 * 200.000) + ( (1-1) * 2.000.000 )  = 0 + 200.000 + 0 = 200.000 altın ve 3 Zenith Canavar Yumurtası

33.2.6: Oyuncu 7 (puan 6, son raund 3, sonuç sırası 2) ödülleri ( (1+5) * 200.000 ) + ( 1.3^6 * 200.000 ) + ( (3-1) * 2.000.000) = 1,200.000 + (4.82 * 200.000) + 4,000,000 = 1,200.000 + 964,000 + 4,000,000 = 6,164,000 altın ve 1 Ancient Canavar Yumurtası

   


34: Resmi Turnuvalar aşağıdaki takvime göre başlatılacaktır

34.1.0: Oyun zamanı Eş Güdümlü Evrensel Zaman (UTC) ile aynıdır (Türkiye Saati -3 şu anda)
34.1.1: Her gün - Amerika böglesi zamanı - 1:30 Sabah oyun saati , 20:30 Akşam yerel zaman
34.1.2: Her gün - Diğer zaman bölgesi - 8:30 Sabah oyun saati
34.1.3: Her gün - Hindistan bölgesi zamanı - 15:30 Gündüz oyun saati , 20:30 Akşam yerel zaman
34.1.4: Her gün - Almanya bölgesi zamanı - 22:30 Akşam oyun saati , 20:30 Akşam yerel zaman

34.2: Pazartesi - Tektip Turnuva. Bu kategoride Turnuvalar bilgisayar tarafından rastgele seçilmiş tektip tür filtresine sahip olacaklardır. Her Turnuva için 1 tip seçilecektir (Çift tip Canavar'larıda kullanabilirsiniz yeterki takımınızda en az 1 ortak tip olsun). Ayrıca o gün içindeki Turnuvalar aynı tip filtreye sahip olmayacaktır. Örneğin 1:30 Turnuvası Dragon tipinde, 8:30 Turnuvası Electric tipinde, 15:30 Turnuvası Ground tipinde, 22:30 Turnuvası Water tipinde filtreye sahip olabilir. Mesela Water tipi tektip filtresi olursa eğer, takımınızdaki tüm Canavar'larda Water tipi olmak zorundadır bu Turnuvaya katılabilmeniz için

34.3: Salı - Belirli sınıf Turnuva. Salı günü Turnuvalarındaki sınıf filtreleri aşağıdaki kategoriler arasından rastgele seçilecektir. Aynı hafta içinde aynı sınıf filtresi iki defa seçilmeyecektir.
Kategori 1 - sadece Regular, Superior ve Starter sınıf Canavar'lara izin var (Regular;Superior;Starter)
Kategori 2 - sadece Emissary, Zenith ve Zenith ve Legendary sınıf Canavar'lara izin var (Emissary;Zenith;Legendary)
Kategori 3 - sadece Giga Zenith (Giga-Z) ve Ancient sınıf Canavar'lara izin var (Giga-Z;Ancient)
Kategori 4 - sadece Ancient ve Giga Legendary (Giga-L) sınıf Canavar'lara izin var (Ancient;Giga-L)

34.4: Çarşamba - Herhangi bir Tektip takım (böylece Fire tipi ortak olan veya Electric tipi ortak olan Canavar takımı ile kayıt olabilirsiniz. Çift tipe sahip Canavar'ları da kullanabilirsiniz yeterki ortak bir tipe sahip olsunlar)

34.5: Perşembe - Aşağıdaki sınıflardan tek bir tanesi seçilecektir. Hangisinin seçileceği bilgisayar tarafından rastgele belirlenecektir. Aynı gün içinde aynı sınıf seçilmeyecektir
34.5.1: Regular
34.5.2: Superior
34.5.3: Emissary
34.5.4: Zenith
34.5.5: Starter
34.5.6: Legendary
34.5.7: Ancient
34.5.8: Giga-Z (Giga Zenith)
34.5.9: Giga-L (Giga Legendary)

34.6: Cuma - Gün içinde başlatılacak 4 Turnuva da aşağıdaki kategorilerden biri ile başlatılacak. Bir kategori gün içinde 2 Turnuvada geçerli olacak
Category 1 - Sadece Oyuncunun Kendisinin Yakaladığı Canavar'lar (sizin ilk sahibi olduğunuz Canavar'lar, yumurta ve ödül dükkanı ile elde ettikleriniz dahil)
Category 2 - Hesaba bağlı olmayan Canavar'lar hariç hepsi. Hesaba bağlı Canavar'lara izin verilmez (ödül dükkanından Gümüş madalya ile aldığınız Canavar'lar)
Category 3 - Sadece Hesaba Bağlı Canavar'lara izin verilen kategori (ödül dükkanından Gümüş madalya ile aldığınız Canavar'lar)

34.7: Cumartesi ve Pazar günleri tüm Canavar'lara herhangi bir kısıtlama olmadan izin vardır


35: Turnuva maçı sırasında eğer siz oyunda değilseniz takımınızı bilgisayar yönetecektir. Fakat eğer canlı savaşa başladıysanız ve savaşa devam etmezseniz, 6 defa saldırı yapmayınca otomatik yenilmiş sayılacaksınız


36: Tüm Turnuvaların geçmişi süresiz olarak saklanacaktır


37: Hem kullanıcıların hemde sistemin oluşturduğu tüm Turnuvalar, Turnuva sohbet kanalında otomatik olarak yayınlanacaktır


38: Her Turnuva maçı bittikten sonra otomatik olarak PvP savaşları panosu sayfasına yönlendirileceksiniz ve maçınızın sonucu orada gösterilecektir > https://www.monstermmorpg.com/PVPBoard.aspx


39: Ayrıca başlayacak Turnuvalara veya Turnuva geçmişine bakarken 2 adet ayrı filtreyide kullanabilirsiniz

39.1.0: Tüm Turnuvaları Göster
39.1.1: Sadece Kayıt Olduğum Turnuvaları Göster
39.1.2: Sadece Kayıt Olmadığım Turnuvaları Göster

   

39.2.0: Tüm Oyunculardan Göster
39.2.1: Sadece Belirli Oyuncuların Başlattığı Turnuvaları Göster

   

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Users browsed this thread: CeFurkan